Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 18., csütörtök

Meló

Komolyan mondom baromi kemény lehet annak, aki két gyerek mellett napi nyolc órát dolgozik:o Le a kalappal. Az én melóm ugye mindig arról szólt hogy volt az üzletembe négy, öt , hat tanuló, én irányítottam őket, újságot olvastam, beleszóltam, a végén beszálltam. Most ugye véletlenül úgy jött ki hogy hétvégén van tanuló, és a másik vidéki üzletbe. Kvázi a karácsonyi hajtás pajtásra tök egyedül maradtam. és csak kapkodom a fejem:o
Szegény Anyumra mindig furán néztem hogy korán lefeküdt, minek alapon:o na most centizek én is hogy kilencre ágyba legyek. Egyébként dolgoztam én anno nem is keveset 12 órákat, csak tíz évvel ezelőtt. Na és gyerekek nélkül.

Tegnap egy óra szünetem volt, akkor is ajándékot csomagoltam az óvónéniknak, dadusoknak
Fél ötre mentem Ákomért és Rékáért.
Rékáknál tegnap volt karácsony, megkaptuk a saját készítésú ajándékot mi szülők, ők pedig ilyenkor a csoportba kapnak cuccokat. Pl ilyen érdekes motor szerű izét, alacsony, lábakat fel kell tenni és ha a kormányt mozgatják akkor megy. Kaptak még sok Legót és jól elfáradhattak mert Réka elég nyűg volt.
Ötre jött a segítségem, két óra alatt végeztünk a konyhával mindennel együtt.
Apa kilenkor jött meg, kicsit kivagyok rajta, mert oké, hozza a pénzt haza, de szerinte honnan kerülnek elő az ajándékok? Ki csomagolja őket, ki takarít, ki gyerekezik, bizti a kismanó takarít. Szóval őt megkell érteni hogy sokat dolgozik.
Azért cserélnék vele egy hetet.......

5 megjegyzés:

Hanna írta...

És én még nem is dolgozom, de egész nap rohangálok, mint a mérgezett egér. Most végre, hogy itt ez téliszünet, legalább lesz egy kis nyugi:-),,,de előbb gyorsan elugrok 4 órára karácsonyi ünnepségre a suliba:-S :-).
Puszi és kitartás

kata írta...

Én is félek már előre, hogy milyen lesz dolgozni visszamenni, mert a háztartás nem megy el melózni, ugye?
Hát nem egyszerű. Sajnálom, hogy minden Rád szakad, de olyan jól fog esni a végén, hogy milyen jól megcsináltad! Mert úgyis megcsinálod, és ezt szerintem a párod is tudja.
Kitartás, már csak 5 nap!

Pussz: Kata

Mia és Maja írta...

Mi tudjuk miről beszélsz...:d
Én is már előre rettegek,mi lesz májustól,mert akkor megyek vissza dolgozni.
Most azon törjük anyuékkal a fejünket,hogy jobb lenne egész nap nyitva lenni,mert a két váltásos meló,ami nálunk van,nagyon nem felel meg nekem...:s
Mikor lennék a lányokkal,déltől 4-ig, 2-ig pedig még a bölcsiben vannak...
Anyuék nem igen merik rábízni idegenekre...nálunk most is csak a család dolgozik..;)
puszi!!!

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Jaaa, a férfiak..., azt hiszik milyen jó dolgunk van egész nap otthon..., semmi dolog...!
Na de azért vagyunk mi nők, hogy ezt bírjuk! Kitartás Krisz! Puszi és kellemes hétvégét nektek. Noémi, Kristóf és Ildikó

Melcsi/JázminVilmó írta...

Úgy látom, ez minden kismamát birizgáló kérdés.... dettó, én is le sem ülök egész nap, bevásárlás, főzés, takarítás, mosás, pakolászás és egyéb intéznivalók, amiből mindig akad (internetes utalás, apának segíteni, karácsonyi netes keresgélés stb, bármi)... na és a két kicsi éjjel-nappal.
Egyetlen kikapcsolódásom a naplónk, de arra sem jut időm rendesen, csak kampányszerűen. A kisbarátokat is egyet-egyet tudok csakmegnézni.
Estére kivagyok, mint a kutya, és mi lesz, ha még munka előtt után gyerekekért rohangálva kell ugyanezt végigcsinálni????
Hajrá Anyukák! Apukáknak meg küldök (sajátunknak is) egy kis empátiát, és beleérző képességet, mert annak híján vannak....
Puszi NEktek!