Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 3., szerda

Rohannak a napok

De tényleg:@ Jó nem káoszos a lakás, de lenne mit csinálni rajta. Mindig van valami, délelőtt dolgozom, aztán elintézek valamit, utána jön hol az internet szerelő, hoil a redőnyszerelő, és megyek a gyerekekért, tehát hamar elszalad a nap.
Télapó! Innen üzenem, megteszek amit tudok, de csodát ne várj!:)
Szóval Ákomka éli a bölcsisek életét, ma mi vitük tornázni a Rékát, de jól elvolt mert a társalgóba még volt négy kistesó kollega, na meg egy nagy matrac. gy volt bukfenc, aztán vonaton összeveszés, járgány kipróbálás, evés, ivás:)
Most hamar el is aludt:)

Jut eszembe, vacsi közben a szinekkel teszteltem, bevallom van még egy pár homályos pont:o na szóval kérdezem az egyik macira, hogy ez milyen színű?
Ákom: " Szerintem mackó színű!" Na ja! Majdnem stimm:) Ilyenkor megint rácsodálkozom hogy a második kölykök azért később csinálják a dolgokat mint az elsők.
Ábel barátunk ma belépett a miért korszakába. Bejöttek az üzletembe és egyből padlóra tett. Egy mondatból csináltunk ötöt:) Ez csak azért elgondolkodtató, mivel Ákom kb 2-3 hét múlva csinálja azt amit Ábi. Egy időben születtek volna, csak ugye Ákom két-három héttel előbb jött. Szóval készülhetek:)

A mai naivságom is komoly volt ám. Történt hogy valahol megláttam hogy az Alma együttesnek innen nem messze lesz koncertje szombat délután. Na mindjárt rábeszélltem Ábiékat is.
Igen ám, de ők felhívták a közösségi házat és kidrült hogy hetekkel korábban elfogytak a jegyek:(
Erre legközelebb jobban kell készülnöm.
Így a szombat délutánra tervezett koncert ugrik:(

A diétám még mindig tart, effektív keksz a kekszel, szerintem kekszmégezést fogok kapni, de a hasam annyira nem javul, így holnap lelátogatok délután a Dokimhoz. Utána még a manókat is oltásra kell vinnem.
Így holnap is izgi nap elé nézünk. Azt már nem is említem hogy az Apehtól kaptam egy tértis levelet:@

3 megjegyzés:

Hanna írta...

1) Dédinek utólag is nagyon boldog születésnapo!
2) Nagyon szép az adventi koszorútok,,,tök ötletes!
3)Korcsolyázni olyan jóóóó, én is nagyon imádtam:),,,anno az őskorban:)
4) Kriszta neked jobbulást!
5) A APEH meg ,,,,,
Puszika

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Örvendünk, hogy jól vagytok.
Nálunk sem volt internet egy hétig :s, hiába reklamált anya naponta!
Isten éltesse dédit :). Jó kis napjaitok voltak :)Buli, vendégeskedés, díszítés, korcsolyázás :)
Nálunk a "Mi ez?" korszak van:)
Anyának jobbulást.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Gazdag Mikulasjarast kivanunk nektek. Sok puszi :-)