Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 21., vasárnap

Készülődés 32127.fejezet / MK

Hamár Miácskáék szóba hozták, íme a MI Mézeskalácsunk:)

Egyébként szerintem egy kajához nincs annyi recept mint a mézeskalácshoz. A lényegére rájöttem, mindegy hogy melyik recept szerint csináljuk,
1. A tészta ne legyen 3 mm-nél vastagabb,
2. Távol kell egymástól rakni,
3. hihetetlen gyorsan képes leégni,
4. akkora káosz marad utána hogy a legideálisabb konyha felújítás előtt csinálni.

De azért klasssz a gyerekekkel nyomkodni, nekünk újításképp lett cica, nyuszi, fa:)
Ákom kétpofára tömi magába, Rékának annyira nem jön be.

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) A gondolattal én is kacérkodtam, de és a sós sütik mestere vagyok ;) Belegondoltam Bogaramat a szitcióba :-D , meg anyámat közben a laptop elé :-P ... felejtős :-D majd jövőre ;)
Jól néz ki a mézesetek... én nagyon szeretem :-P ... hozhatom a felmosót :-P
Puszi

Gabi írta...

Ügyesek vagytok!:)
Békés,boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk!
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Na,mi is ilyent szerettünk volna sütni...:o;))))))

Én alighanem sok mézet tettem bele,mert annyira profi vagyok,hogy csak úgy "gondolomból" tettem bele 30 dkg-ot,(az első mézeskalácsom..) :o:s;)))

Majd jövőre a receptér is jövünk,az idén már nem kezdünk megint neki...;)
Ti nagyon ügyesek vagytok!!! :)
puszika!