Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. december 20., szombat

Szösszenetek

Pénteken megvolt a bölcsis karácsony is. Átadtuk az ajándékokat, ill Ákom nem nagyon értette hogy miért nem bonthatja ki:o
Délután Apa ment értük , aztán pihenőbe voltunk.

Ma kicsi dolgoztam, egész kivételesen, majd Rékával dokihoz mentünk, kicsit megy a hasa, na meg nekem is és Ákosnak is. Egész reggel ezen szenvedtem. Aztán a rendelőben horror volt, egy kislánynak épp mentőt hívtak, na azóta nincs is semmi bajom:o Rékát is egy kicsit megviselte a dolog.
Utána Dédihez ugrottunk le, majd a klasszikus recept szerint megrendeltük a karácsonyi sütiket. Itthon pihi van, nagyjából rend van. Ugyan volt egy kóbor ötletem hogy kikéne menni a gyerekekkel a Vörösmartyra, vagy a Jókai téri vásárra, de ismét eleredt az eső:@ Mintha nem esett volna még eleget.
Holnap délelőtt mézeskalácsozunk.

Jó készülődést mindenkinek!

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Reméljük,ti több sikerrel jártok a mézeskalács sütésben...;)))
Na,jó,nekünk ez volt az első...."$;)))

Krisz,tudnál e segíteni nekem csak annyiban,hogy esetleg megüzened,melyik üzletben lehet Pesten BG-t venni?
Keddig kint van egyik barátnőm,holnap megy megnézni,de fogalmam se nincs,mit mondjak,hol keresse,mert mi hívtuk a MiniMax-ot,ott nincs és nem is volt..:o

Kellemes készülődést,puszika!!!