Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 5., csütörtök

Szerda, ma délelőtt

Igazi gyeses napunk volt, egy kis ügyintézéssel. De jó volt télleg. Amikor hazaértünk, Ákom elaludt én főzögettem két órát, még tudtam pihenni is felet. Délután pedig motorral lementünk. icsit homokoztunk, hintáztunk, undiokoskodtunk, de jó volt a levegőn. Főleg hogy 10 fok volt, és sokáig világos volt:)
Ma délután Ákom megy Ábelékhez "veszekedni" / készülj barátném! / Én pedig dolgozni. Réka dráma órára megy, így egy idpben végzünk.
Délelőtt is bent voltunk, nagyon aranyos Ákom szépen elvolt másfél órát.Eljutottunk a bankba is, de ezt haggyjuk is mert kivagyok a forint zuhanástól. de hogy érdemi infó maradjon a gyerekeknek, nyár óta 35 000 ft-tal ugrott a hitel. Gyanítom nincs még vége......

1 megjegyzés:

kata írta...

Benedeknek ezek a másfél órák nem mennek, na de mindegy.

Sajnálom azt a 35 rongyot, rengeteg.
Nem is tudom, hogy lett nekünk forinthitelünk.

A gyógyszerekről csak annyit, hogy Zsófinak voltak pocigondok, bár először a lenyelt váladákra gyanakodtam, de a sok gyógyszer is benne van az tuti. Normafloreral helyreraktuk a kérdést. A Spiropentet Zsófi hányja ki, Benedek meg utálja bevenni. A felpörgést nem tudom egyértelműen ráfogni. Bármikor megtörténhet! :)

Szép gyeses napokat nektek és remélem Ákom kiveszekedte magát! :)

Pussz: Kata