Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 20., péntek

Elmaradtunk

..de nagyon. Hiper gyorsan elment ez a hét. Csütörtökön Emi visszatért, Ákom teljesen pozitívan fogadta. Réka pedig már nagyon várta.Tehát Emi csütörtökön és pénteken jön. Nagy könnyebbség volt, mert tele vagyunk melóval.
Ákomka rohamléptekkel halad a szobatisztaság felé. Nagyon ari. Bölcsibe is szól, itthon vagy szól, vagy megy magától. Csóri koki-mait szerdán elhagytuk az üzletem előtt. Adtam neki egy másikat, ááá az nem jó. Kénytelen,kelletlen elfogadta. Másnap viszont meglett a maci:):):)
Bölcsibe szeret menni, nagyon édi ahogy rohan a csoportszobába. Voltunk megint gépi autómosóba egyik reggel, rákapott a lelkem.
Összelett végre rakva egy bútor is.
Rékáék ovijába a víz világnapja alkalmából saját készítésű hajót kellett bevinni. Rögtön riadó Dédinknek, aki túlteljesítette önmagát, egy szuper nagy tutajt csinált. Fénykép hétfőn.
Apa egyik üzletvezetőjének is ki lett adva, a hajó készítés ő egy szuper vitorlást csinált. Hogy miért nem mi csináltuk?A múlt heti betegség miatt mi későn tudtuk meg.
Ákom akaratosságáról lehetne még írni, nem vészes annyira. Én sokkal jobban szenvedek a korán keléstől. Ma is negyed hatkor kel. Állítólag ha óraállítás lesz. Hát ez sose szokott bejönni.
Igazából ettől szenvedek a legjobban. Réka is érzem hogy aludna legalább fél hétig, de ha Ákom fent van akkor mindenre és mindenkire igényt tart ráadásul elég hangosan.A szomszédok miatt pedig igen, eléri a célját. / lehet hogy az ember cserébe beletörődne a heti fűnyírásba/
Apával is sikerült egy nagy veszekedésig eljutni a héten, hál istennek a csata helyszíne az üzletem, vagy a kocsija volt, gyerekek sehol. Majd túl leszünk valahogy ezen is.
Réka szorgosan tornára jár, bár tegnap nem akart menni, tudtam hogy Emi miatt így amikor mondtuk neki hogy itt lesz még amikor hazaér, akkor megnyugodott és elment Apával.
Emi szerint eszméletlen mekkorát változott a Réka, háromnegyed éve nem látta. Sztem ez 80 %-ban a sport miatt van.
Voltunk újra fogászaton is, ott is minden rendben volt.

Tehát éljük a hétköznapok moraját........

Szép hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés:

JuditAu írta...

Na mikor olvastam a címet, gondtoltam is, hogy de el ám!
Hajnali keléssel kapcsolatban részvétem, nekünk (koppkoppkopp) az utóbbi pár hétben beállt a gyerek, már nem 5-kor meg fél hatkor kel, hanem húzza akár fél hét-hétig is! És hogy tudom ezt értékelni!!! :)))
Képeket várjuk, a veszekedéses időszaknak is remélem hamar vége lesz (hullámvölgyek mindenhol vannak...) ;)
Pussz!