Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 3., kedd

Kedd

Reggel jött a Doki néni, és megállapította hogy teljesen jól vagyok, de azért nosza még egy adag antibigyó:o A popsim olyan piros a sok kakitól ami a másik bigyótól lett, hogy úgy néz popsim Anya szerint mint a páviánnak. A gonosz!

Tegnap este az ágyimkómba énekelgettem:

Először ezt:

- A húst felvágom, a jávét megdarálom piszkos lesz a kis ruhám, ki is mosom szaporán.....
/ Anyáéknak nagyon tetszik ahogy mondom/

Aztán idézek:

-" Fucsa, félelmetes hang halltszott a barlang méméből!"
/ Így mondom ahogy írva van/

-Ezután kiabálva folytatom:

-" Ki ébresztett fel álomból? Ki merészkedett a barlangomba"
-----------------------------------------------

Szóval ezeket mondom el minden este lefekvés előtt. Az idézetek Bogyó és Babócából vannak, a mondókát pedig a bölcsibe tanultam.
De tegnap nyű voltam Anyára, azért utolsónak daloltam egyet, csak kissé átköltve:)

" én elmentem a vásárra félpénzzel. Anyát vittem a vásárra fél pénzért"
...és persze utána nagyokat kacagtam. Anya kicsit megsértődött.

Miért baj ha van az embernek humora, én nem is értem..........

Egyébként ma jó napom volt, mert Ábellel lehettem egy órát. Mivel tuti bizti hogy nem fertőzök így délelőtt játszottunk egy kicsit. Csak én néha undi vagyok:( Szegény Ábi még nem edződött a bölcsis "lkedvességekhez".
De azért csípem.
Itthon azért panaszkodtam hogy a Tündi nem adott oda ezt meg azt. Persze nekem nem lehet mindent odadni, mert nekem maga a MINDEN kell.
/ Így Tündi nem haragszunk:) /

Délután nem Apával mentem Rékáért, hanem Anyával egy kicsit az üzl
etbe, aztán mentem a Mamihoz.
Elfáradva értünk haza, ill csak Anya lett fáradt.
Tartja magát, mert lényeg a lényeg hogy jól vagyok!

Holnap kimenős programunk lesz, mert a TB.be megyünk ügyet intézni. Reszkessetek!

3 megjegyzés:

kata írta...

Na jól van!

Benedek ugyanezt a mondatot idézgeti a pókos Bogyó és Babócából! :)

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Olyan aranyosan hangozhatnak eloben is amiket mondasz. :-)

Puszi nektek

Milán és Márk írta...

Először is boldog névnapot kívánunk és nagyon örülünk,hogy meggyógyultál.Reméljük hamarosan újra mehetsz a bölcsibe.
Kellemes hétvégét!
Milán és Márk