Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 8., vasárnap

Reklám helyett

Nekem a bábszínházról mindig az Andrássy úti nagy Bábszínház ugrik be. Voltunk már más helyeken, itt még nem. Anno itt azt tanácsolták négy év felett jöjjünk.
De ma kihagyhatatlan volt, délelőtt egyedül voltam a gyerekekkel, így kinéztem a Frakk ment fél tizenegytől.
Kocsiba be, és irány.

Így várták a kezdést, meg kell mondjam nagyon jók voltak végig....
Aztán jött a meglepetés, mert nem klasszikus báb volt, hanem színészek beöltözve. Na gondoltam ezt Ákom nem annyira fogja értékelni. Tévedtem. Ákomnak tetszett sok sok ének volt benne. Rékának nagyon tetszett- A közönség pedig, mint anno 20 éve. Kaja nem volt, inni nem volt, mindenki szépen a helyén volt. Akinek nagyon nyűgi volt a gyerkőce az kiment.
Sajna fényképezni nem lehetett. Szünet harmincöt perc után volt, akkor ettünk, ill sütiztünk.

A végén a közös fotó sem ment, Ákom azért lemerült.
De azért megtudtam gyorsan fogni egy márciusi és áprilisi program füzetet. Mert bizti jövünk!

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:-D

Nektek nem küldtem annó meghívót a blogspotos naplónkhoz???

Ha szeretnél panaszkodni hallani, akkor csak szólj :-P
Puszi

JuditAu írta...

Na tök jó, hogy így élveztétek! Én is szerettem a bábszínházat! :)