Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 25., szerda

Ákomka egyszemélyes kormánysága 2. fejezet

Különböző indítványaim vannak, és reformjaim:

1. Csak az és akkor történhet amikor Én akarom.
2. Elegem van az Ellenzékből, ennek gyakran hangot is adok. / haggyÁl / így/ , csúnya vagy és ronda.
3. Ha két adag krumpli van kitéve nem adok egy darabot sem a Rékának, hiszen MINDEN az enyém!
4.A világ összes Nokia 7373-as telefonját idenekem de azonnal. / elvárom hogy egy kicsit ismerős is azonnal adja oda nekem./
5.Tegnapelőtt óta a mami párton kívüli lett, és csatlakozott az ellenzékhez. / mert oly kedves voltam vele/
6.Apa ne adagolja a csokigolyókat hanem az egész zacsekot nekem adja oda!
7.Mindennap kötelező legyen autómosóba járni!
8.Utána az X bevásárlókp-ba telefonokat nézegetni!
9. Ne kérdezgessék folyton hogy kell-e pisilni.
10.Egyáltalán mi a szöszért nem bírják 5 másodperc alatt kitalálni a gondolatomat.

____

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Khmmm... ez azért nem kormányzás, hanem már diktatúra. Vigyázz Ákomka, nehogy föllázadjon a Néped! :)))

kata írta...

Az ellenzéknek meg egy nagy adag türelemet a reformjaidhoz!
Késői indítványok, de erősek!

Bogár és Gerti írta...

Bocsi.. de nagyon mosolygok... ezek még előttünk állnak, de nem túl messze :-P ;)
Erő és kitartás :)
Puszi

Nem másolunk át az itteni naplóba babaszobás történést, de nyugi... semmi fontosról nem maradsz le, ha nem olvasod és meg sem sértődöm ;) ... én is ritkán jutok el mindenhova.
Puszi

Mia és Maja írta...

Próbáld legalább visszainvitálni a Mamit az ellenzékből,ketten erősebbek lesztek!;)))

Puszi!!!