Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 22., vasárnap

Demokrácia. Demokrácia???????

és ezt én tettem, csöppnyi birodalmamban. Kormányváltás? Lótúró! Először is itt az ellenzék ugye:
1. Anya,
2. Apa

Réka független

Kormányomban a kabinetfőnöki poszton a mami volt eddig. Ő ugyanis eddig mindenben egyetértett velem.

De ez az ellenzék.........

Ma:

- Egész nap kiabáltam, üvöltöttem hogy Ronda, Csúnya.
Erre beraktak a szobámba:@

_Üléseztek kicsit, így többségi szavazás lett a délutáni sétából. Én ellene szavaztam, Anya, Apa, Réka / továbbiakban az ellenzék / megszavazták.

Sétálnom, motoroznom kellett. Még faliórát is rajzoltak nekem a betonon.

Később az ellenzékhez csatlakozott a játszótéri közért is, mert nekem nem volt eladó a 30 méteres rágó. Parlamentből kizárva.

Majd utcai tüntetést tartottam, mert nem voltam hajlandó haza jönni. Ugyan egy ellenzék volt mellettem, még legyőzhettem volna, de hirtelen megjelent a többi kettő is:@

Hirtelen a kutyát nem is tudom hová soroljam, aszem ő aIV/32-es ügynöke az ellenzéknek.

Aztán hosszas kutatómunkával elértem hogy az ellenzék mire a lakásba értünk totál kibukjon.

De a hat oktávos javaslatomat miszerint ma nem fürdök, nem fogadták el.

De ezzel a hat oktávval viszont sajtótájékoztatót tartottam a szomszédoknak.

Az evésbe csakis úgy mentem bele, hogy az ellenzék olvas. Lehetőleg hosszan. Amint abbahagyta nem totojáztam, kivonultam.

Lassan kipihenem fáradalmaimat, hogy reggel ébreszthessem ellenzékeimet ideje korán öt órakor.
Mai politikai tapasztalatomat természetesen a bölcsibe is kamatoztatom holnap!

Ákombákom egyszemélyes kormánya

7 megjegyzés:

JuditAu írta...

Ez nagyon jó volt!!!! :)))

Bogár és Gerti írta...

:) Téged is megihletett a közelgő vezető váltás :)
Édesem... azt hiszem te teszed jól :) Nem majd te ugrálsz... Ők mennyien vannak, te meg csak egymagad :)
Puszi

Virág írta...

Anya, ezzel az írói vénával... :-O
Térdre kényszerítettél! Kitartás és puszi a kis diktátornak! :-)

sedith írta...

Jó volt olvasni ezt, nagyon!:) Így vicces volt, bár megélni mindezeket, lehet, hogy nem annyira! Esetleg csak utólag. :)
Puszi: Edith

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Na ezen jót mosolyogtunk :), előbb azt hittük más lesz belőle ;) :d, aztán mégsem, de ez sokkal jobb volt, szívesebben olvastunk a te kormányzásodról ;) :). Persze az "ellenzék", gondoljuk nincs egy véleményen velünk.
Na és előző bejegyzés, meg kép sem rossz!
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Mia és Maja írta...

Én,mint friss bölcsis,szerintem a te kabinetedben nagyon jól mutatnák!;)
Beveszel?:o
Garant,hogy legyőzzük az ellenzéket!:p:)))

Puszi,
a szintén elnyomott Mia barátnődtől

Hanna írta...

Nászasszony nagyon bírom ezeket a humoros szösszeneteidet,,,még,,még:)
Puszi
Hajni