Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 2., hétfő

Hétfő / délelőtt

Reggel miután beadtuk az oviba Rékát, ígéretemhez híven autómosóba mentünk. Mivel 24 órája láztalan volt a gyerkőc így belefért egy kis vásárlással.

Így figyelt......
Ezt láttuk.....
..és még mindig csak nézi:)


EC-ben aztán elefántoztunk,


majd rátaláltunk erre a nyuszimuszira. Nem, nem akartam bővíteni az amúgy is nagy létszámú plüss csapatot, csak ez a nyúl több funkciós:
-mikróba téve 2 percre két óráig meleg marad tehát jó fülre, pocira.
-levendula van benne, nyugtat is.
-fagyasztóba téve hideg marad, lehet vele borogatni

/ kölessel van töltve meg még valamivel és nagyobb gyógyszertárakba lehet kapni különböző változatokba, és egy korrektebb plüss árába van./


- és persze így lehet szeretni.....:):):)





Jól telt a ma délelőtt!


4 megjegyzés:

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Bezony-bezony, kopogtat a születésnapod az ajtón nemsoká :)
Az a "nuszi" nagyon cuki. Kár lett volna otthagyni, főleg, hogy tud "gyógyítani" is.
Az autómosást én is nagyon szoktam figyelni, igaz apa a mellettünk levő kézi mosóba szokta vinni, de az is nagyon érdekes.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Nagyon jó ez a nyuszi. Bogárnak hiába vettem egy mikromnyi párnát, horror áron, meg nem tűri a közelében :( ...
Puszi

JuditAu írta...

Tényleg tök jópofa ez a nyussz! :)

kata írta...

Örülök a jó híreknek!
Csak így tovább és jobbulást!

Ehhez a nyúlhoz képest az én cseresznyemag párnám inkább elszégyenli magát...

Pussz: Kata