Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 30., hétfő

Családi torna

Történt, hogy még a múlt héten Ákomka míg a Réka tornázott rákapott a női tornára. Na nem konkrétan a tornára, hanem a tornán lévő anyukák gyerekeivel való rohangálásra, zsámolypakolásra, stb.
Így ma elérkezettnek láttam az időt hogy én is beszálljak a tornába, hamár Ákomka így elvan ott.
Jól döntöttem. A torna jó volt, és Ákomka külön segített nekem. Fekvőtámasz közben a hátamra állt, hasizom közben a hasamra ült, lábemelés közben a hátamra ült.
Egy órás volt, de Ákomka maradt még egy órát én kidőltem. Rékának ugye ezalatt tartott még az edzés- Majd szülői értekezlet volt, ahol még egy kicsit gerendáztak, szivacsgödröztek stb. Ákomkát elég határozottan kellett indulásra felszólítani fél nyolc tájékán.
Persze hogy hazafele megzsaroltak egy Mc-s vacsiért.
Apa elég ingerülten csörgött ránk negyed kilenckor hogy hol vagyunk. Mit is mondhattam volna?
A sport drágám mindenekelőtt!!!

Nincsenek megjegyzések: