Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 29., vasárnap

Predátorok valamint Apa elkiáltja magát a Ludovika téren....





Mivel a Természet Tudományi Múzeumot nagyon szeretjük, ki nem hagyhattuk a Predátorok c. kiállítást. Érdekes, és jó volt.














Kifele keveredtünk csak nagy vitába Ákommal, bár már ért a dolog. Így jöttünk ki, Ákom üvölt, mivel záróra volt jó sokan voltak.
Majd Apa is üvöltött egyet. Mindenki csöndben maradt, kivéve Ákomot. Mi tagadás nehéz vele mostanság az élet. És télleg a mi Apánk nagyon nem kiabálós fajtából van. Mégis sikerült Ákomnak kiverni a biztosítékot nála.
A mai fürdést hosszas tárgyalások előzték meg. Az egyik fontos momentum, hogy hajmosás ne legyen. Ebben engedékeny voltam, mivel ugye tegnap mostam neki. Kiegyeztünk hogy beáll a kádba, én pedig lecsutakolom. De a zuhany kizárva. Lényeg hogy összejött.
Én pedig visszakérem Emitől a Spock könyvet, mert téves volt ama elgondolás, hogy nem lesz már itt szükség rá.....................


2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Igen... hmmm.. Isteni korszak ;) , de a járnikezdettésmindentlepkolós után azt hittem nincs rosszabb :)
Bogár szerencsére ismét óvatosabb tempóban nyomja... :-P de boltba akkor sem kell menni vele ;)
Kitartás :)
Puszi

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Hát mi történt Ákom? Miért utáltad meg ennyire a hajmosást? :o Nem olyan rossz az! És te meg sem lepődtél attól, hogy apa elkiáltotta magát?
Vigyázzatok magatokra, egymásra, és engedd azt a hajmosást naaaa.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó