Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. március 12., csütörtök

Kergetem a farkamat, avagy fogy a türelem...

és ezt a postot nem is Sára kutya írja. Szóval jöjjön egy kis off téma. Aki nem érintett lapozhat.

Valahogy tényleg idén nagyon nincs türelmem. Persze erőlteti az ember, aztán vagy összejön vagy nem. Tény hogy nagyon sokat voltak itthon január óta, főleg Réka, és tény hogy elfáradok sokszor. Néha már az idegesít hogy zongorázom le a melómat, meg ilyenek. Ugye szerződések kötnek amiket muszáj teljesítenem,. Azért ez is feszíti az embert.Mint képzőcéget ugye totál átvariáltak miniszteri döntés, modulban kell oktatnunk. Négyet. Az nyolcvan tétel. Se kidolgozott anyag hozzá, se semmi Csináld, aztán majd ők eldöntik jól csináltad-e.
Tegnap ráadásul a vállamnál meghúzodott valami, kenem magam fastummal mint a 70 éves bácsi a reklámba. Hihetetlen.
Amúgy meg megvagyok fázva, de kis családom megértett.

Köv mondatok, by Anyum és a párom:
-Minek vagy levegőn ha fúj a szél?
-Miért nem vagy felöltözve?
-Minek dolgozol, nem kéne!
a kedvencem: " egyáltalán neked mi a bajod, egy szavad sem lehet!"

Na ettől mennék a falnak legszívesebben. Mondjuk az a bajom hogy hat és fél éve nem voltam a gyerekeim nélkül két napot sem.
-Miért nem pihensz? c. kérdést nem fejtem ki, úgy is érti mindenki. Persze pihenek, gyermekeim pedig édesen majd haggyják. Az ennyi idősek pont erről híresek.

Pihenésre használtam egy darabig a w.c-t, de már lebuktam.
Évek óta negyed és fél hatkor kelek. Ezért próbálok még melóból is két órát lecsípni egy kis szundira itthon.
Igaz pihentem az épp aktuális hasműtétjeim idején. Én balga hát miért nem elég az?

Úgy volt hogy Apával tavaly ősszel elmegyünk két napra. Már nem is tudom tán Réka lázasodott be, lényeg hogy bár hagyhattuk volna anyura, mégsem hagytam. Igazából nem is annyira akartam menni. Én magammal szerettem volna menni. Én és az én aurám. Együtt aludtunk volna, együtt ettünk volna, együtt lettünk volna a mosdóba. Csak mi ketten. Csendben.

Ez a kis csend hiányzik most, de egyre jobban. Hogy egy kicsit tisztuljanak a gondolataim.
Mert szép a család meg minden, de mégis hiányzik az embernek saját maga. Ő és az ő gondolatai.
Nem csak arról mi lesz a reggeli és a vacsi, mit kell elintézni, melyik gyerekért kell előbb menni, hagyni kell-e őket veszekedni,vagy megsüketülünk, stb.

Kicsit újra önmagamra találni. Csak aki rég ismer az tudja hogy a szülinapomat gyakorlatilag már én is márciusban tartom, bár júliusban születtem. Tán ez késztetet erre a bejegyzésre nem tudom. De jól esett leírni.

A gyerekek persze tünemények a maguk módján. Meghatóak, édesek, bosszantóak. Így együtt.
Az ember azt gondolná ha elmúlik a földhöz csapom magam korszak, jobb lesz. Hááát, nem hittem persze hogy nem, de nem annyira. Réka a klasszikus kiskamasz korban van, nem könnyű.
Ákos még a dackorszakba totyog.
A kutya már nagy:)

Szóval írná az ember hogy minden szép és jó, de a szép és jó napokba azért rengeteg meló van ám.
Rékának egyre hegyesebb a füle, minden kérdez, mindent érteni szeretne. Tehát folyamatos fejlődés nekem is, hiszen folyamatos tanulás.
Miről mit és mennyit mondjunk, ilyenekre gondolok.
Pl ma:
Miért ül le a galamb ha a másik galamb áll.
/ belül dolgozik az ördög egy kapós válaszon, de aztán alulmarad!/
-mert tavasz van és puszit ad a másiknak.

és igen, két gyerekkel, öt zacskóval, kis helyről kiparkolás közben hát nem könnyű a megfelelő válasz. / miért nem akkor szórakoznak a galambok amikor a gyerek az apjával sétál na azt nem tudom./

és írnám még, és még de megjött Apa.Majd talán egyszer folytatom.

8 megjegyzés:

JuditAu írta...

Na hát ismerős dolgok ezek... hehe a wc-s éazítás de ismerős! De nekem meg dörömbölnek, úgyhogy nem buktam le, de nem is hatásos... :)
Maradnak az esték, a későnfekvés, kevés alvás. De olyankor NYUGI van. :)

Virág írta...

Igen, nekem is saját magam hiányzik... Csak te megfogalmaztad helyesen... Csak mi ketten...

Az éppen 3évesem reggel 8 óta talpon, pedig volt friss levegőn, és nem aludt délután.. Most éjjel 10:50 van... !!!!

A családom meg szintén hasonlóan megértő...
Puszi!

sedith írta...

Hát, drága Krisz, szerintem nem sokan lapoztak itt... :(
Akinek legalább egy-két gyereke van, nem igazán mondhatja el magáról, hoyg túlságsan is lenne ideje a kikapcsolódásra. Úgy van, ahogy mondod: ez nem jelenti azt, hyog a családod nem a mindened, de néha kell az a kis áramszünet. Én most spéci a férjemmel szeretnék 2 napot tölteni kettesben, de még ez is nehezen hozható össze. És mindehhez nagyban hozzájárül a bizonytalan anyagi helyzet is, mert ebben az időszakban, amikor a banki hitel lóg a fejünk felett és még vészjóslóbban a munkanélküliség fenyeget (a férjem cégénél ápr. 1-étől hatalmas leépítések lesznek, csak reménykdni tudok, hoyg ő marad), nem tudjuk megtenni azt, hoyg egyhavi fizetést pl. hotelszobára és kiruccanásra költsünk.
Nem tudok tanácsot adni neked, mert magam sem tudom az ilyesmit intézni. Sajnos, ezt mindenkinek magának kell megoldania.
Puszillak: Edith

Edit írta...

Tökre magamra ismerek ám... Főleg budit illetően... Úgy látszik, nekünk már csak ez maradt...:-((
A megértés... párom hasonló... Anyum nem, szerencsére... de a távolság miatt segíteni nem tud... Vigyázna ő Gergőre, hogy pihizhessek, csak a fiatalember ragaszkodik még nagyon...
puszi
Edit és Gergő

Bogár és Gerti írta...

Akkor én most bölcs hallgatásba burkólódzom az alig 2,5 éves gyerekemmel, aki ha hagynám 10 ig aludna...csak éppen éjfélkor fekszik... de azt sem túl rég óta...meg amúgy is és különben is szedjünk magneB6ot :) mert nem is vagyunk mi semilyenek...csak az kell nekünk :)
Fel a fejjel... jobb nem lesz :)
Puszi

Hanna írta...

MIntha én írtam volna,,,Pont a mostani állapotomban mondtam itthon, hogy 12 éve(mióta a Dani megszületett)csak az van, hpgy ŐK,,,olyan sehol nincs, hogy ÉN. 12 év alatt én sem voltam nyugton 10 percnél tovább,,,és rettenetesen hiányzik!!!KIcsit magamra figyelni, kicsit "befordulni",,,
Puszika
Hajni

kata írta...

Szerintem kevesen vagyunk akit nem érint az off téma. Sajnos.
Nekem is hiányzik saját magam és nem tudom, hogy megismerném-e még...
Egy rossz periódus után beszélgettünk erről egy barátnőmmel és ő mondta azt, ami tulajdonképpen már helyre is billentett, hogy ha az ember klasszikus munkahelyre jár be, nem a gyereknevelősre, simán panaszkodhat, lehet elege, utálhatja egy kicsit, senki se néz rá rossz szemmel, hogy besokallt, viszont szuperanyutól elvárják, hogy ne is akarjon sajátmagával lenni, pedig kell. Kellene.
Abszolute megértelek. És ha az neked segít (nekem szokott), jó néha kiírni és jó ha néha meghallgatni/meghallgattatni.

Pussz: Kata

Melcsi/JázminVilmó írta...

Drága!
Látod, nem kellett aggódnod. Vagyunk ezzel így PÁRAN....
Én még "csak" bő 2,5 éve "ülök" itthon, de ha nem lenne a mi Csillánk bő fél éve, aki heti 2*2 órára lehetővé teszi (jó pénzért), hogy elmenjek, csak én, egyesegyedül, akkor egy élő zombi lennék. Így egész jól bírom, csak néha borul ki a bili.
Nem tudja az, akinek olyan stabil nagyszülői háttere van, hogy leadhatják néha-néha a gyerekeket, milyen hatalmas áldás ez. Nem állandóan, csak néha, egy nyugodt mozi, egy romantikus vacsora, egy reggel 10-kor az ágyban összebújva reggelizős reggeli erejéig....
Na mindegy, kibírjuk, azért vagyunk anyából.:) És kapunk érte kárpótlást, rengeteget.:))
Puszi,
Melcsi