Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 24., csütörtök

Mégis itt!

Visegrádon voltunk a várba:) Itt csak ámulok és bámulok lefele. Hősiesen gyalog mentem fel:) Nagyon tetszett a kilátás, észrevettem és mondtam hogy ott a hajó és a vonat. Aszem ha nagy leszek érdekelni fog ez a történelem dolog:)

Utána Emiékhez mentünk, ahol csak kutyáztunk és kutyáztunk:) Na meg szorongattam a telefonját. Az volt az első amit mondtam amikor megérkeztünk, hogy"Odada alóját?"
Persze hogy odaadta, csa a kocsiba volt cirkusz amikor indultunk. De nyugi Emi nem sírtam csak fél percet, mert beájultam a Tesóval együtt:)

Persze a panoptikumot se hagytuk ki...
Gondoltuk Rékát kalodába zárjuk kicsit, de nem engedte:)


Anya, Réka és Emi kiskutyuja:

Én mint győztes:)








1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Majd csak eldöntitek hol a jobb nektek ;)
Mi inkább ott szeretünk, itt meg "bölcselkedünk" ;)
Puszi