Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 22., kedd

Lakás átrendezés


Induljon a banzáj...... és tényleg majdnem szétesett a ház!

Négy kicsi indián:):):)

Ez a jó a rendezkedésbe, hogy mindent szabad:)







A Tesó összes cucca át került hozzám, de így is sok hely maradt játszani:)
Szóval a délelőtt rendezkedéssel telt. Én a szokásos hidegvérrel tűrtem a változást, bár vártam már a pakolás végét. Egy jó nagy ebég után egy jó keveset aludtam csak, szokásomtól eltérően:o
Délután pedig átjöttek Ábelék, és volt nagy játék, rohanás, csatazaj, pizza, stb.
Nyolckor csak úgy dőltünk be az ágyba:)
Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek!

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Micsoda napotok volt!:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Nagyon jó mókázást, így közösen lakva :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Hűűűű,de jó volt a hangulat nállatok,én is szivesen ott lettem volna...:)))
Szép napot Nektek!:)
puszika!

csombesz írta...

Jó bulinak tűnik!!!
És édesek ahogy együtt alszanak, majd jól az emlékezetembe vésem, hátha nálunk is megoldás lesz egyszer!
Pussz: Kata, Csombinik