Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 16., szerda

Ma

Jobban vagyok, de még köhögök:( Óvónéni problem van, az egyiknek elment az esze. Ill tökéletes eddig sem volt, de most:o
Szóval van minden szerdán reggel nyolctól torna óra. Amire be kellene érni. Na mi mindig ott voltunk, és márciusba háromszor maradt el:o Mivel Apa viszi minden reggel a Rékát, most szerdán megcsúsztak. Nem tornázhattak, viszont külön torna órát tartottak neki és egy másik kislánynak:o Na ez eleve tilos, meg ugye kötelező tanrend sincs elvileg oviba. Apa tiszta ideg volt, így inkább Anya ment be, rögtön a vezetőhöz. Ja! Az óvónéni azt is ecsetelte a gyerekeknek, hogy torna óráról nem lehet lógni. Persze, az öt és fél éves ovi előtt még valszeg bebújt cigizni a bokorba azért késett. Na ezen lettek ki a legjobban, hiszen a szülők viszik oviba a gyereket, ergo nem a gyerek tehet róla. Holnap a sztrájk miatt Réka nem megy oviba, de Anya viszont bemegy, mert oké hogy a vezető rendezi a dolgot, de Anyának is lesz egy két szava.
Na és itt jön az újabb probléma. Van egy tündéri, kedves, bájos óvónéni is, és ugye ezért kerültem volna én is majd abba a csoportba. De sajna ez is ott van, így lehet hogy az idén induló csoportba megyek Januártól.Akkor viszont kimarad a bölcsi:( Viszont a Tesóval egy oviba járnék félévig:)
A nem normális óvónéninek ugyan nem ez volt az első húzása, csak most telt be a pohár.

Na vissza hozzám:) Ma délután álltam Anya mellett, és éppen nagydolgom volt. Ahogy befejeztem, mondtam Anyának hogy "kakát szedni ki.." Nincs már messze a szobatisztaság, bár Anya nem erőlteti.
Kaptam ma egy új Bogyó és Babócás könyvet, na ez nekem nagyon bejön. A Kipp kopp után ő a top listás. Nagyon jók a rajzok, és jók a történetek. Na és persze sok sok bogár van benne:)
Kaptam egy orvosos táskát is, és rögtön meggyógyítottam a macimat és a Mamit is:)
A betegség az étvágyamat nem rontotta el, rengeteget ettem:) Anya elvitte Tesót tornázni, addig a Mami volt velem. Viszont elaludni csak nemrég aludtam el, mert nyolc fele megint elkapott a köhögés:( De így legalább megvártam Apát!
Na és a nap történése: Mami áthozta a régi alóját amit én mindig imádtam. Le sem tettem öt percre sem:)

Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek!

2 megjegyzés:

TamásMarcell írta...

Juhéjj, megvagytok!
Bár egy kis segítséget kellett kérnünk:)
Puszi

kata írta...

Jobbulást!
Benedek is nagyon szereti a Bogyó és Babócás könyvet, főleg a barátságosat, meg a szivárványt, amit utána kapott már annyira nem jön be, No de ami késik, nem múlik!
Sajnáljuk az ovis ügyet.
Pussz: Kata, csombinik