Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 24., csütörtök

Délután

Extra nyűgi voltam, pedig jól és sokat aludtam délután. Mégis alig bírtam magammal míg a Tesó tornázott. Idegen bácsiktól próbáltam elterrorizálni a telefonjait, stb. Anya ilyen volt:@
Viszont a rizs tej az bejön, Apa mehet holnap utánpótlásért:)
Anya holnap az oviba megy délelőtt Anyák napjára. Bizti ügyes lesz a Tesó!
Aztán ő gyorsított kullancs elleni oltást kap, én pedig a simát. Tudom írtátok, de nem vészes annyira az allergiám hogy ne kaphassam meg. A Pneumococcussal meg akkor már megvárjuk a szeptembert amikor ingyen lesz. Anya viszont megkapja a jövőhéten:o

3 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Sziasztok!!!
Szörnyú macera lehet ez az allergia-mizéria nektek, nem irigylünk benneteket!
Akkor remélem, csak mi tudjuk rosszul, valahol azt olvastuk, csak két éves kor alatt lesz ingyenes a pneumo oltás, csak ezért nem kapott agylobot Anya a 2*16.000,- oltóanyag + 2* 2.000,- forint beadás miatt, amin nemrég estünk át... kérdezzetek majd rá!
Puszi!!!

Mészáros Míra írta...

Hajrá Réka, csak ügyesen:-) és te si az oltásoknál:-)

Noémi manocska írta...

huuuuuu de rég jártunk itt:(
röstellem is magam:(
szégyen gyalázat,milyen anyám van:o

Sajnálom az allergiát......ha az vigasz,anyu uncsijának a kisfia is allergiás,és azt mondták majd kinövi..... De MIKOR???????
Remélem Te kinövöd,vagy legalább is enyhülni fog:o

Millio cupp:Noémi és Moni