Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 14., hétfő

Ábellel

Anya és a két testőr !


Mi ilyen érdekes? Naná, hogy Miss BG!:):)




Tükörbarátok:)

Ma délelőtt Emi volt itt, jó nagyot játszottunk:) Délután az eső miatt nem játszira mentünk, hanem Ábelékhez:) Sajna véletlenül fejbetaláltam egy szerszámmal:o
összevissza nasiztunk, játszottunk, kicsit néztük a Tv-t, na persze elkunyiztam Tündi alóját:)
Viszont hiszti nélkül jöttünk el:) Se a Tesó se én nem hisztiztem:) Na jó nem kezdtünk el illedelmesen öltözni amikor Anya szólt hogy hazafelé, de kis rábeszélés kellett csak:) Az Aló visszadásánál se hisztiztem, pedig benne volt a pakliba a dolog rendesen.
Ja! Totál bekakkantva érkeztem meg hozzájuk:o
Bizti azért, mert az ovi udvarán megléptem Anya mellől. Először az udvaron kerestek, de én végig bent voltam. Hogy hol azt nem mondom meg, a tornaterembe találtak meg. Pedig nem ott voltam ám.:)
Itthon plussz vacsi, mert az Ábeléknél is volt, és ma este is magamtól mmásztam be a kádba:)
Az elalvás nem volt két perces, Anyának fel kellett sorolni az összes ismerőst hogy alszik.
pl: Ábel alszik, Tündi alszik... De nem jól mondta, mert kifelejtette hogy a Tündi alója is aszik!:) Úgyhogy javítgatnom kellett, majd rendeltem egy kis tejet. Hogy amíg elkészül kisurranhassak az ágyból:) Nem jött be, visszatettek:@ Apa Rékát altatja,cirkafélórája:)
Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek!
















Halihó!

4 megjegyzés:

Mészáros Míra írta...

Milyen kis rafinált vagy:-)

Brigike írta...

Édes kicsi Ákomka nagyon szép lett a blogod.Utólag is boldog hófordulót kivánok ,nagyon sok szeretettel.Cukik vagytok Rékával a kádban,olyan manókásak,és Ábellel is jó testőrök lennétek:).Nagyon szép napot kivánunk nektek.Sok puszi Brigike

Milán és Márk írta...

Szia Ákom!
Remek lett az új naplód!
Tényleg remek testőrök lennétek!Anya biztos örűl,hogy két ilyen remek pasi vigyáz rá!
További szép hetet!

Gabi írta...

Na,te is kis huncutka vagy...;)
Szkokán fiúk