Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 10., csütörtök

Halak és Névnap


Ők az új lakók:) Vagyis Apa kapta őket a névnapjára:)
Igazából heten vannak, de most elbújtak.
Szóval Apának volt tegnap a névnapja, jött a Dédi, és a Mami is:)
Kicsit meseházaztunk is, egy csomó kürtvirágot ültetett Apa amiket a Dédi hozott.
Akartam már írni, milyen aranyos voltam egyik reggel. Apa tolta volna be a kanapét, de nem ment neki. Megszántam és odamentem hozzá, hogy" Apa segítek!" Nagyon rendes dolog volt tőlem:) A másik, hogy egyik reggel Réka saját maga nekiállt reggelit csinálni mindenkinek. Persze csak müzlit tejjel, de akkor is szép dolog tőle:) Ma vásároltunk nekem szőnyeget, falra nagyon édi dekor matricákat és kisasztalt kisszékkel Este szemléltetjük, mert nagy nyűglődéssel de sikerült elaludnom.
Szép napot mindenkinek!
Örülök, hogy aki próbált az megtalált:)

3 megjegyzés:

Hanna írta...

Néztünk is nagyot, amikor kerestünk a Babaszobán és nem találtuk a naplódat! Örülünk, hogy megvagytok:))))
Nagyon aranyosak a halak, nekünk már gyógyszerezni is kellett őket, mert beteg lett az egyik:((
Apudnak utólag is boldog névnapot!:)
Pusssz

Bogár és Gerti írta...

:) Remélem a ti halaitok jobban bírják, majd a kiképzést ;)
Bár, ha a mamim nem emgy oda :-P
Puszi

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Boldog nevnapot kivanunk mi is apanak igy utolag is.
Vigyazzatok a halakra ;-)

Pusz Dorka, Manoka es Eszter