Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 10., csütörtök

Ma

A kisasztal és a faldíszek:)




Így toltam Amykát, Anett kislányát:) ! Vki kérdezte, aszem Bogár: Anett Anya egyik legjobb barátnője:)

Szerintem édik vagyunk, és a korkülönbség is ideális!
A délután a játszótéren telt, ahol a szokásos dolgok voltak Ábel barátommal. Ill annyi, hhogy az egyik mászókáról dobtam egy hátast:( De nem sírtam csak egy kicsit. Aztán mentem labdázni.
Itthon Anya dillemázott, hogy mibe altasson, mert a fűtés le van véve:@ A hosszú rugikat mint kinőttem, így elajándékoztuk. Egy maradt, annak Anya levágta a lábát. Mentségére legyen mondva, ma egy baromi nagy, kétszintes ruhaüzletbe jártunk ahol csak négyéves kispasikra vaó pizsi lett volna.
Mivel sokáig tart míg a panel átmelegszik, így ezt a kérdést megkell valahogy oldanunk.
Hiszti nem volt, talán a Réka volt kicsit nyűgis, na mert megint kihagyta a délutáni alvást.
Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek!

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hé! Óvatosan csak a kiscsajszival! Mi lesz jázminkával? :-P ;) (Amúgy nem mi vóltunk, de megjegyezzük ;) )
Nálunk is nagy dillemma volt ez a hálóruci. Mamiék nem bírnak melegben aludni, lévén központi fűtés... reggelre 16 fok van :-S Mi megoldottuk, ti is megfogjátok ;)
Puszi

Zoárdka mindennapjai írta...

Látom nagyon jó babycsősz lenne belőled:)))Apukádnak utólag is nagyon boldog névnapot,micsoda halacskákat kapott:)))

Hanna írta...

Nagyon szép faldíszed van,,,lassan neki is állhatsz leszedegetni:))))
Mi is fűtűnk még ezerrel, mert fagyosak vagyunk,,,,és hát azért még kinnt sincs (sajnos) 40° :((
Szép napot mára is , Rékának pedig hisztimenteset:)
Puszika

Mia és Maja írta...

Apának utólag boldog névnapot kivánunk.:)
Nagyon édik vagytok a képen,én is várom már,hogy igy tologassam Majácskát!:p:)
Legyen szép napotok!:)))
puszika!!!

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Milyen jol nez ki az asztalkad es a fali dszek ;-)

Pusz