Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 24., csütörtök

Hogy miket meg nem tud az ember...

Hogy pl a kenyerekbe nincs tojás:o Csak a pék sütikbe. Biztos ami biztos alapon azért rozskenyeret vettünk:)
Biobolt ma zárva, így holnap megyünk beszerző körútra.
A tejet reggel kakaóval ittam, ne mis volt gond. reggel voltunk bankba, és amíg Anya tárgyalt én gyorsan megírtam pár átutalási megbízást. Valamint elvártam a nénitől, hogy villogtassa a számunkat folyamatosan:) Ha már lúd alapon...
Aztán gyógyszertáraztunk, ahol krémeket akartam zsákmányolni, de nem hagyták:v Nem értem, Anya itthon se engedi hogy szétkenjem a krémemet, ezért bosszúból lenyúltam az övét két napja, és had szóljon, nesze neked vichy!
Utána játszótereztünk, ahol Ábel a fejemre öntötte a homokot, ezért azt hittem jó móka, és öntöttem én is egy kb egy éves kollega fejére:o Jött is a fenyítés, a szokásos duma, hogy megyünk haza! Na akkor abbahagytam, mert Anya általában komolyan gondolja.
Most alszom, Anya meg valami fontos papírokkal küzd, na meg persze internetezik:)

Nincsenek megjegyzések: