Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. április 15., kedd

Hidegfront

Már kora reggel útnak indultunk Patrikékkal a Duna partra:) Láttunk kacsákat, igaz több volt a parton mint a vízben:o
Utána Anyáink hízókúráztak a cukrászdába,m mi pedig nagyon jól és minden vita nélkül elvoltunk a játékokkal több mint egy órát:)
Itthon míg Anya felhozott az elsőre, el is aludtam:)
Sajna nem sokat és nem jól mert köhögtem:s

Délután a szokásos Tesó torna volt. Ma egy Maci volt a cica helyett, és nem is volt annyira kedves.
Tologattam Amyt, majd hisztiztem pelus vásárlás közben. / Ábel sajna nem kaptunk nektek üveget, ill csak rikító rózsaszínű volt/
Torna után össznépi hot-dogozás következett, majd jöttünk haza. Tesó halászosat játszott, megpróbálta kiszedegetni a halakat az akváriumból:o Fura, mert amikor két éves volt eszébe se jutott. Közbe persze lebontotta a szűrőt, levegőztetőt.
Anya nagyon boldog volt:)
Ma megjött a netről rendelt rollerja, Apa összerakta de nem mutattuk meg neki, mert esett az eső. Ha holnap reggel nem esik lesz nagy öröm:)
Nagyon szép!
Most mindenki nyűglődik, Anyának fáj a feje, Tesó hisztizik, én nem akarok aludni.
Apa nemsokára megjön, reméljük rá nem hatott a front.

Jó éjszakát és szép álmokat mindenkinek!

2 megjegyzés:

Gabi írta...

ismét mozgalmas napod volt.:)
Reméljük,nem leszel beteg.:s
Réka biztosan odáig lesz a rollerért...:)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Remélem Ákomka,hagytad pihizni Anyát...:o;)

Várjuk a rolleros Rékás képeket is!:)

puszika!