Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 20., vasárnap

Tegnap

Egya tied Sája vava, egy az enyém:) 5 perccel ezelőtti kép:)


Tegnap délután elmamitlanodtunk:( Meg kell mondjam férfiasan, volt azért hiszti....:@ Nem is hittem el hogy nincs itt, szaladtam a nagyszobába a szekrényhez megnézni a peméjét, de nem volt ott:( Na akkor kezdtem rá.
Aztán én úgy láttam egy szöszt mintha pók lenne, ezzel elvoltam és kicsit megfeledkeztem bánatomról. Aztán Anya mondta hogy uzsi, ülj be a székbe, erre mondtam, hogy Mami mondja. Mami állítólag bankba van, ezért azt szoktam mondogatni hogy menjünk a banba.
Voltunk tegnap a játszin délután Anyával. Sajna Tündiék nem voltak, de sokan segítettek Anyának engem hintába pakolni, motor után futni, csúszdán elkapni.
Viszont ott elkapott minket az eső. na az nagyon tetszett nekünk. Réka a saját brigádjával randalírozott az esőbe, én meg Csongorral. baromira és nagyon élveztük. Bár Anya nem akarta, de aztán a többi Anyuka lenyugtatta.
Bár volt egy aki berángatta a sajátját a játszóházba, hogy ne tanuld el a hülyeséget fiam felkiáltással:o Ez azért fura, mert Anya többször hozta vissza pont az ő gyerekét az úttestről, mert dumált és nem vette észre hogy kimegy a gyereke a játsziról:) tesszük hozzá 10 perc múlva már nem tartotta hülyeségnek. Még meggondoljuk legközelebb vissza vigyük e gyerekét, mert hátha az is hülyeség:)
Apa fél hétre odaért értünk, és kocsiba be, lakásbe fel, melegvízbe be c program volt, amit hiszti nélkül viseltünk.
Aztán vacsi, majd alvás. Az is minden hiszti nélkül.Anya mesélt, majd Bóbitázott, kicsit tentézett és aludtunk is:)
Ma már jön Emi segíteni.
Ákom

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Drágám! Azért, mert más tuskó... tudod ;)
Puszi