Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 25., péntek

Kicsit betegen....

Csütörtök reggel kijöttem az ágyamból, és közöltem Anyával hogy Ákosz beteg, Dottó néni!
Anya megnézte a homlokomat, és sajna télleg lázas voltam. Viszont a nurofen hamar levitte, és mivel a Dr nénink szabin volt, így elmentünka rendelőbe. Anya szerint kedves volt az ismeretlen néni, én tojtam rá, semmire sem reagáltam, csak csúnyán néztem. Állítólag valami vírus, pár nap. Hát így a csütörtököt bezárva töltöttük a csajokkal, ami még nem is lett volna gáz, ha este fél hétkor nem kezdek bele egy nagy hisztibe. Hogy: "Emi jön, hozza alóját" és ebből sem Apa érkezése, sem a lányok próbálkozásai, sem Anya magyarázása nem zökkentett ki. Míg Anya elunta, felhívta a dr néninkket, aki gonoszul egy Germicid C kúpot javasolt, a nyugtató hatása miatt. De pont az nem volt itthon:) Örömöm csak addig tartott míg Anya nem telefonálgatott és az egyik kisbarátom Apukája meg nem jelent az említett kúppal:@ Na akkor vad menekülésbe kezdtem, Apához bújtam, amit ugye nem nagon szoktam. De a kúpot megkaptam, így szépen lassan, ahogy a képen látszik megnyugodtam és elaludtam......


Másnap reggel/tegnap/ már jobb kedvem volt, lázam se nagyon volt.Cintit hazavittük, a további szórakoztatását nem tudtuk sajna megoldani, viszont csak szombatig akart maradni:( hazajöttünk, itthon elvoltunk és szépen lassan na meg egy kis nurofennel jobb kedvre derültem:)
még a szaladgálás is belefért:)

Kettő fele megjött a mentősereg Mami személyében:) Így Anya és Réka felkerekedtek hogy egy kicsit kiszellőztessék a fejüket:) Na meg volt ám egy konkrét cél, a maminak akart Anya egy ajándékot. Csináltattunk egy pólót neki, " A világ legjobb Mamija" aláírva réka és Ákom felirattal. A pólóra fél órát várni kellett de addig Réka nézett nekem játékot, magának szóval csapást mért a családi kasszára jó szokása szerint. Kicsit még játsziztak, aztán hazaértek.

Az ajándék póló:)

Mami nagyon örült neki, és mi is örültünk, hogy ő örül!
Tegnap éjjel nem volt lázam, reméljük ez a nap már láztalanul tellik.
Ákomka



2 megjegyzés:

Hanna írta...

Örülök, hogy jól vagy,,,és hogy a gonosz vírus hamar távozott!:)
A poló SZUPER és nagyon jól is áll a Maminak,,,még mindig csodálkozunk, hogy milyen szép és fiatal:-O!
Szép napot és jó telózást/már ha valaki megszán, és ad neked;-)/!
Puszika

Bogár és Gerti írta...

Remélem, hogy tényleg lázmentes napod volt!
Puszi