Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 27., vasárnap

" 32 éves lettem én, meglepetés e költemény..."

Anya megöregedett:):):)

Nem gondolta volna, hogy 32 évesen míg mi épp öljük egymást éppen a Bloggot próbálja írni:)
Legnagyobb büszkeségei mi vagyunk, és gondolatainak 95% mi töltjük ki:)

A tegnapról: Kezdhetnénk úgy, hogy "Harap utca három alatt..." mert Ábel barátom kissé rákapott a harapdálásra:) Így tegnap félreérthetetlen jelei voltak együtt töltött délutánnak:)
Amin viszont Anya meglepődött az az én reakcióm volt az egyik összekapásunkra. Ábi kikapta a kezemből a homokozót, és én sírásba törtem ki:( Még hogy a férfiak érzéketlenek. Réka ennyi idősen visszavette simán. Annyira mások vagyunk Anya csak kapkodja a fejét:o

Persze alvás előtt még kétszer eszembe jutott a sztori, mondtam is hogy Ábi elvette alacskát!
Hiába na az első csalódások....:) / Tündi! Imádjuk Ábit ! /

Étvágyam ma reggelre visszatért. Délelőtt játszira megyünk, délután pedig Anya viszi a Tesót moziba. Ha jönnek Emmáék is, akkor a Mami velem és Ábellel marad itthon addig.

Végül köszönet Szkokán Gabinak a Kreatív-ért, nagyon nagyon örülünk neki!:):):)

Ákomka

5 megjegyzés:

Hanna írta...

Akkor boldog szülinapot Anyóspajti:)))
Puszi

Noémi és Ildikó írta...

Boldog születésnapot anyának.
Azt mondják: két tojás sem egyforma... Na majd kinövöd, ne bánkodj.
Puszi Noémi és Ildikó

Gabi írta...

Isten éltessen Krisz!:)Szkokán fiúk

Melcsi/JázminVilmó írta...

Sok-sok-sok boldogságot anyának!!!!!!
Jázmin, Vilmó és Melcsi

kata írta...

Boldogságos szülinapot Krisz!
Látom a dumálás van nálatok is napirenden! :)
Pussz: Kata