Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 17., csütörtök

Negyedszeri nekifutásra....

Mert annyira, de annyira hisztisek vagyunk két napja:@ Valszeg a hidegfront, nem tudjuk.
Tegnap a Dédimamát köszöntöttük fel, 77.szülinapja volt.
Ma délelőtt vásároltunk, délután pedig feszültség levezetés végett játszóházba mentünk. Igaz a peluskészletet is feltöltöttük és a tesónak is vettünk új ruhát.
Utána beugrottunk a játszótérre, de negyedóra múlva már nyűglödtem. Minden kell, és mindenkinek a cucca. Anya hozott nekem dobókockás karkötőt, de nem kellett a Tesó pénztárcája kellett. Aztán kaptam én is, de akkor már mindkettő kellett.
Tesó pónit kapott, az is kellett, de a Babócás könyvet csak azért sem adtam oda!:@

Azt viszont nem értem, hogy a Mami és az Anya miért nevet amikor mindketten egyszerre hisztizünk:o:@












Ákomka



1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szégyen gyalázat,hogy anya csak most tudott benézni hozzátok,és elolvasni,hogy ilyen beteg voltál Krisz-anyu....:$:(
Örülünk,hogy minden rendben van,majd augusztusban kipihizitek magatokat!:)
Szép hétvégét Nektek!:)
millió puszika!!!