Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 22., kedd

Gáz idő van:(

Kosárba mászó Ákombákom:)
Hát az unalom nagy úr az tuti! Főleg mivel tegnap már nyolckor lektünk, így ma reggel hatkor már kukorékoltunk. Én el is dőltem fél tizenkettőkor háromnegyed órára. Valszeg ki is merítettem a délutáni alvás időt:o
Emi reggel óta itt van, ma már azért pozítívabb voltam, nem üvöltöttem. Szegény csak rakja a rendet.És rakja, és rakja:o

Délután tán már tényleg megérkezik a Cintia is:) Tesó délelőtt nyűgis volt, de már elmúlt, éppen a rengeteg papírjait selejtezi Emivel. Mert ugye rend a lelke mindennek.

Kölcsön kaptam Emi telefonját is, persze szigorú feltételekkel:( Nem vehetem ki a tartójából. / Azért csak kivettem, és amikor szólt Anya hogy vissza kell tenni, rászóltam hogy:" Hakkabban!"
Rafinált vagyok az tuti! Na megyek keresek valami búvóhelyet ahol senki sem látja hogy kiveszem az Alót! Cssssssssss!!!

Ákomka

2 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Sikerült a telefon kivétel? Anya vigyázzon magára!
Puszi,
Jáziék
Köszönöm ám a köszöntést!:)

Milán és Márk írta...

Sajna mifelénk is ilyen rossz az idő,így egésznap be vagyunk zárva,így szintén uncsi van.
Anyát azért kíméljetek,bizony nem árt néha a felmentő sereg.
Jobb időket:Mackó koma