Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 12., szombat

Sajna nem nyaraltunk

Illetve Anya a Róbert K krt-n 3 csillag, all inclusiv. % nap kórház:(
De jól vagyunk. Mami tartotta a frontot, és Anya tegnap este hazajött. Nem igazából értem miért nem ugrálhatok rajta, de sebaj. Nyaralás pedig eltolva Augusztus végére.

Én nagyot nőttem ez az öt nap alatt Anya szerint. Reggel el is mondtam neki, hogy a póknak van nagy hálója. / Kippkoppba láttam/
Tesó kissé meghízott, de ari nagyon. Reggelre lett nagy zsivaj, fura volt hogy Anya itt van. Most vonultunk le egy kicsit a játszira.
Reméljük minden kisbarátunk jól van, igyekszünk benézni hozzátok!
Üdv Ákomka

3 megjegyzés:

Picc írta...

No! Mi volt veled? Mandula? Már azt hittem, blogbejegyzés nélkül léptetek le a Balcsira! Remélem, jól vagy! Üdv,
Zsuzsi

Bogár és Gerti írta...

Csak nem műtötték anyát! :-O Remélem hamar regenerálódik és újra a régi lesz!
Puszi

Gabi írta...

Óó,mi történt anyuddal?:(Sajnáljuk,hogy elmaradt a nyaralás,de majd biztosan bepótoljátok!:)
Édes lehet Réka!:)Szkokán fiúk