Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 14., hétfő

Pillanatkép




Sziasztok, indulunk a játszira!:):):)

Kedvem jó, délelőtt kiszedték Anya kapcsait, varratait. Nem fájt neki. Aztán elmentek Sára kutyánkért:)Meglepődtem amikor felkeltem és megláttam. Szegény borzasztó boldog volt, na meg ideges mert azért soron kívül be kellett menjen a kutyakozmiba:o:p
Talán most már megnyugodott. Réka nem jön velünk játszira, mert nem aludt napközben. Inkább játszik sebaj! Ja! Természetesen Anya kocsiját is észrevettem. Idáig ha kinéztem az ablakon mondtam hogy: Nincsen meg!
Szóval szépen, lassan visszaállunk a normál kerékvágásba. Mami vasárnapig marad, hétfőn már jön segíteni Emi, és keddtől a Cintia érkezik pár napra:)
Apának sajna nagyon besűrűsödött a melója:(
Ákom

2 megjegyzés:

Milán és Márk írta...

Sajnáljuk ami anyával történt,de így talán jobb mintha a nyaralás alatt történt volna!
Gratula a bilizéshez!
Azért minden jóban van valami rossz,most pl a nagyizás!
Üdv:Mackó koma

Gabi írta...

Kellemes mamis napokat!:)Anyát hagyjátok pihizni!
Szkokán fiúk