Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 21., hétfő

Hétfő

Reggel jött Emi. Hát az túlzás hogy kitörő örömmel fogadtam, ez így nem igaz. Nem személy szerint vele volt gondom, csak azt hittem Anya elmegy:( Így gyorsan Anya lábába kapaszkodtam és fejhangon visítottam. Kb 10 percig. Aztán lassacskán megértettem hogy Anya nem megy el, így megnyugodtam. Egyefene alapon megengedtem hogy kicserélje a pelusom:) Aztán lementünk együtt a játszira. Ennni Anyával voltam csak hajlandó. és végre együtt aludtunk :):):)

Délután Apa is jött velünk a játszira, de este áthívtuk a Mamit a fürdetés, altatás projektre. Sajna Anya elfáradt és be kellett hogy lássa, hogy egyelőre még nem megy úgy a dodg minbt régen:( Még sok neki a napi két játszi.

Úgyhogy mától kissé lassítunk, többet leszünk itthon amíg Anya teljesn rendben nem lesz. Jön a Cintia, úgyhogy valszeg elleszünk. Max kifordítjuk a lakást a sarkaiból:)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Azért csak óvatosan...:)
Anya vigyázzon magára,és ti is próbáljátok kímélni!:)Szkokán fiúk