Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2008. július 14., hétfő

Tegnap

Tegnap délelőtt egy hét után végre taliztam Ábellel. Örültem neki nagyon:) Kész nagyfiú, már nappal nem kell neki pelus, így én is rögtön kedvet kaptam a szobatisztasághoz:)



Esti trónolás, ami abszolút sikeres volt!:):):)
Délután abban a másfél órában míg nem esett, a cukrászdába sétáltunk el a Mamival:)
Itthon jól elvoltunk, bár kissé meglepődtem a nagy dörgéseken. Asszem nem baj hogy nem voltunk épp a Balatonon.
Egyébként abszolút szószátyár lettem, teljesen összefüggően mondatokban beszélek, válaszolok:) Rékával jól eljátszottunk este. Apropó! Anya megtalálta az óvodai kis újságját, és rá volt írva hogy : Házi feladat, szeptemberig megcsinálni a feladatokat!
Na ezen azért meglepődtünk. Neki is álltak, Tesó amúgy is szeret feladatozni:)

Délutáni alvásból ébredős kép:)

ui: BogárAna! Sajna az alagút két sátorral volt együtt.
Anya pedig nem úszta meg a kaszabolást:)

2 megjegyzés:

TamásMarcell írta...

Na hogy rákaptál a bili dologra, én még most sem szeretem, pedig jelzem ha dolgom lenne.:D
Akkor csak csevegj, Anyáék is Várják már hogy be ne álljon a szám:)
Puszi

Gabi írta...

Gratulálunk a bilizéshez,és a beszédfejlődéshez!:)
Hogy hasonlítotok!:)
Szkokán fiúk