Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. szeptember 8., kedd

Svéd Á és Zoo

Miután úgy ítéltem meg hogy Ákomka ma se menjen óvodába,
/ vagy csak önzőanya vagyok/, így reggel már elindultunk a svédáruházba:) Kellett pár dolog, többek között Ákomnak egy normál méretű asztal, ha már ennyit alkot.
Nagyon jól elvoltunk, vásárolgattunk, ettünk. Aztán őfelsége kitalálta az Állatkertet. Pedig már dél volt. De én Bátoranya vagyok, meg végülis útbaesett hazafele.
Megnéztük az ő kedvenceit, de a non-plus ultra ma a 3D-s mozi volt. Két negyedórás filmet is megnéztünk, egyiket a dínókról másikat a halakról.


BátorÁkom:):):)

A "lábnyomos" ház, iazából a mérgesház, de a lábnyomok már múltkor is mély benyomást tettek Ákomra:)


Kikölcsönöztünk egy kiskocsit, mert ugye fáradt volt. Vagy mégsem?


Na ki találja ki minek örül ennyire Ákomka?
/ épp az autómosóba vagyunk:)/



Nemrég értünk haza, de Ákomka aludni nem akar. Az asztalát akartam összerakni, de mivel kék, rögtön halastó lett ahol ő horgászik:)

1 megjegyzés:

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Te aztán sűrűn betévedsz az állatkertbe Ákom. Lassacskán nekünk is újra kellene menni.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó