Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. szeptember 1., kedd

Ákom és Réka első napja

Ákomkával nem jártunk annyira jól, mivel ugye nem akudt ott, mire hazaértünk totál átesett a holtponton és nem aludt. Így pár bölcsis kollegával egyeztetve, persze mind kistesók tehát ismerős terepen vannak ma ott alszanak, mielőtt rájönnének, hogy lehet csak ebéd utánig járni az oviba.Asszem már kifejtettem hogy jártunk egy évig szinte a Rékáért.
Elmondása szerint nagyon jól érezte magát, minden rendben volt. Én sem tapasztaltam délután olyat nála ami az ellenkezőjére utalt volna. Az Óvónénivel még beszélgettünk jó félórát.

Rékának is jól telt a nap, még ráhúzott egy órát az iskolába annyira maradni akart. Mi meg kihúzzuk érzem a gyufát a Tanító néninél.Mert:Tegnap kiderült hogy mehet atlétikára, de az hétfő-szerda-péntek fél négytől van. Ütközik a napközi szent és sérthetetlen fél háromtól-fél négyig való tanulóidejétől.Hát elkeseredve nem vagyok, még élénken él bennem amikor mi "tanultunk" a napköziben:)

Így is gondban leszek hogy érek visza Ákomért, na majd itt lép a képbe Emi.Érzem nem lesz egyszerű a beosztás.Hacsak nem rakom még utána egy órára a Rékát a tornaterembe, és akkor visszaérek. Nem tudom, még káoszos a dolog.

De bonyolódik, és az üzletemmel együtt érzem ez sem lesz egyszerű tanév.Így hogy vagyunk rá páran. Ennél csak az lesz izgalmasabb ha Ákomka is különsportra fog járni.
Bár még idén haladékot kap:)
De épp egyik nap gondolkodtam hogy mi lenne jó neki? Szerintem majd a sakk.:)
Épp tegnap mondta az Óvónéni hogy mennyire más a két gyerek. Jaj tudom én azt ettől bonyolódik a mi életünk.
Ma már Rékának órarend szerint kell pakolni, van
Környezet
Angol
Tesi
matek
magyar órája.

A környezethez két könyv kell, a matekhoz vagy három a magyarhoz négy.Angolhoz még nem jött meg a könyv.

Cihelni fog a drága, mert kocsival sem tudok menni, ellenőriznek a közteresek. Plussz én viszem az össze tanszert amit ma kell bevinni. Ákoméknak tankoltam három kiló gyümit az oviba, így ma málhásat játszom:)

..és fél nyolckor indulunk!

3 megjegyzés:

Hanna írta...

Jó tanulást Rékának, Ákomnak pedig szuper ovizást:-).

Nálunk szerencsére iskolaotthonos rendszer van, két tanítónénivel, a napi kb. 4 tanóra el van nyújtva du. 3 ig. Délelőtt van olyan , hogy matek, utána szabad foglalkozás , utána magyar, ebéd, játék, majd rajz, szabad fogl. és tesi,,,valahogy így. A könyveiket nem hordják haza, ezért nem is kellett rendes iskolatáska sem, elég egy kisebb valami a tolltartónak és a tízórainak. Az ún. szabad foglalkozás óra alatt írnak leckét másnapra ha van,,,,
Puszi és kitartás:-)
Én már elég jól beleszoktam ebbe a rohangálós bolondokházába:-)

Gabi írta...

Gratulálunk az idei tanévkezdéshez!:)Az olyan jó,mikor tudjuk,hogy a gyerek jól érzi magát,szívesen megy oviba,suliba.:)
Nehéz összehozni a külön programokat,mi aztán tudjuk...
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:) Egész jól alakul ez :) A rutin meg hamarabb kialakul, mint hinnétek ;)
Puszi