Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. szeptember 17., csütörtök

Igazi ősz

Igazi randa őszi nap volt tegnap mifelénk, szemerkélő, szitáló egész napi esővel.
Ákomka ovizott, tenap is minden rendben volt, Réka suliba, utána kosarazott.
Itthon némi egymás gyilkolászása következett.
De Apával fél nyolc után letudtuk tenni őket.
Ez is okoz ám némi zavart az emberben, gyakorlatilag reggel ugye fél hat-hatkor kelnek, itt van két óra, délután három, gyakorlatilag max öt órát vagyok a gyerekekkkel.Megjegyzem elég nehéz kihasználni, hiszen mind a kettő levan merülve.
Van hogy a délutáni pár óra csak csititással megy el:O
Szóval nem egyszerű ez az iskoláskor, kicsit sem. Nagy gond azért nincsen, gyermekem viszonylag nyugodtan éli meg, én jobban stresszelek, a házin és társain mint ő.
Ákomka már nem annyira van összesve mint Réka, hiszen van ideje kipihennie magát az oviba, amit mindennnap meg is tesz. Így neki van ereje esti kötekedésre. Szerintem az első félév lesz húzós, aztán belerázódunk. A reggel az agybaj, de komolyan. Ahhoz hogy úgy tudjunk elmenni, hogy én is csak délután érek haza, tehát a lakás se ússzon este kell tovább fenn maradni. Mondjuk, akikkel beszéltem mind így oldják meg.
Újra Apák napja lesz az oviba 22.-én. Azért mondom hogy újra, mert Rékáéknak tavaszra szervezte az óvoda, csak most Ákomkának.
Én gyűjtöm az erőt a jövőhéten kezdődő extra fogászat menetre, amibe kisműtéttől kezdve az implantálásig minden lesz. Na meg a pénzt.
Készülünk a tanulókkal az újabb vizsgára, ami okt végén lesz.Tehát kihívás az van.
Bár mi egy vizsgáztatás egy nyugodt reggeli elinduláshoz képest? Semmi!
Agybaj észebn tartani a gyerekek dolgait, a mieinket, a cégét. De valahogy összehozzuk.
Vártam már az őszt, hogy kevesebb melóm legyen, kicsi pihenés beleférjen.
/ Jut eszembe ez nem is az én naplóm:o /

4 megjegyzés:

sedith írta...

Hát igen, hozzátok képest akkor én még hallgatok!
És szerencsére, eddig nem jelentkezett még az ősz nevű évszak. Bár mostantól már bármikor szmíthatunk rá!

kata írta...

Dehogynem a tiéd! Te írod nekik/róluk.
Jó hogy Rékának iskolán belül megoldódott a sport, így legalább az nem fáraszt titeket és nem utazással megy el a közös idő.
Ákom nagyon szépen átállt. Keresi a bölcsis gondozóit?
Amúgy meg ügyesek vagytok mind, eddig is megoldotattok mindent.
A fogászathoz meg kitartást!

Kata

Gabi írta...

Igen,a reggeli agyrém,ismerős.Én napról napra egyre korábbra állítom be az ébresztőt.:oGondolván,hogy ha korábban kelek fel,akkor jobb lesz a helyzet...De nem.:sAz igaz,hogy amit este meg lehet csinálni,én is este teszem meg.Különben kelhetnék hajnali 4-kor szerintem.:o
Egy kalappal a fogászathoz!:o:s
Szkokán fiúk
Ui:Nem gond,hogy nem a te naplód,mi szívesen olvasunk így is-úgy is!:)

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Hajajajjj, ettől fél anya is, pedig addig még van egy kicsi, de akkor is.
Felénk is hasonló szomorkás nap volt, de a kedvünket nem tudta volna elvenni talán semmi.
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó