Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. szeptember 22., kedd

Sok minden történt...

Kezdem a hétvégével. Szombaton itthon voltunk, ill a játszin, mert Rékának "randija" volt. Még jó múltkor megismerkedett egy 9 éves sráccal a játszin, ők nem itt laknak hanem a telkünkhöz közel, de ez később derült ki. Olyan jól eljátszottak hogy a Nagyi elkérte a számomat és biza szombaton hívtak is minket le a játszira.Így mentünk, jöttek Ábelék is. A gyerekek próbálkoztak hogy menjünk délután a telekre / naná, arra lakik Zsombor, konkrétan majdnem egy utcába:) /.

Délután inkább csak itt a ház mögött voltunk, összeverődött jó pár gyerek mindenféle korosztályból, persze ismerősök. Köztük Ákom nagy kedvence is Boldizsár. Egy nagyobb fiú egész ötéves lehet, megcsapta őket bottal, erre ezek mintha falkába lennének futottak utána, és fél órán át üldözték. Hiába na a tesztoszteron:)

Vasárnap pedig először elvittem őket egy igazi bolhapiacra.Jól tettem. Lőttünk egy újabb órát Ákomnak, tényleg szép darab fillérekért. / azóta azzal megy oviba:) /Én találtam egy olyan Moldova könyvet ami nincs még meg és már nem is adják ki. Réka pedig karkötőt vadászott magának.

Apropó Réka. Most néztem át a füzeteit, tele van piros ponttal:)

Hétfőn gyerekek balra el, tehát ovi, suli én pedig SEMMIT sem csináltam. Majdnem mert röntgenen voltam a fogam miatt, meg Apával ebédelni, és aztán megnéztük az egyik vendégem házát ami eladó. ÉÉÉs ez az. 12 éve valamiben tökéletesen egyetértünk. Ez a ház kell nekünk.
Így holnap leülök úúútált bankommal tárgyalni.
Csütörtökön pedig megnézzük belülről, de mindketten tudjuk hogy EZ AZ A HÁZ!

Ma pedig kicsit dolgoztam, és mivel a belvárosba van a fogorvosom, Apa elvitt. Eredmény: hat varrat a számba, jelenleg csak úgy sejtem hogy fiú vagyok vagy lány, de nem vagyok benne biztos az alapos vésés után. Végem van!
/ Tündi köszi a gyors Donalgint, még várok vele mert bennem van a cataflam. csak tudnám hanyadik:) /

De ne szaladjak ennyire előre. Volt ma szülőiértekező. / Réka így tudta kimondani kiscsoportosan, és ez azóta így maradt a családban/
Hát más a szülői gárda mint Rékáéknál, de istenem változik a világ.

Ákomka édes, szereti az ovit. Ma este megvolt az első szexuális felvilágosítás is. Érdekes hogy Rékát eme dolog még nem érdekli, Ákom annál inkább kérdezget,. Mert az oké, hogy nekem nagy volt a pocakom, de ő hogy került oda, miből lett, hogy jött ki. Sajgó fejjel, varrt ínnyel azért bírtam a strapát.

De most elfáradtam! Jó éjt!

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Szorítunk a ház ügyben.:)

Jobbulást Neked,szörnyű a fogfájás...:s

Pusziii!:)