Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. szeptember 7., hétfő

Fogászat és Szülői Ért.

Mivel Apának délután is kisett két óra az üzletéből, mert én szülőire készültem ezért a fogászat miatt nem rángattam haza, mentünk Ákomkával. Délre. Hát túl kényelmes volt neki a bőrkanapé, és egy motorversenyt nézve egy óvatlan pillanatba elaludt:o
Recepciós hölgy lehalkította a Tv-t, kitámasztotta Ákomot, és percenként ránézett.
Engem addig kínoztak.

Mire végeztem és fizettem felébredt:) Utána elsétáltunk az egyik kedvenc boltjába.
Aztán haza. Ja! Reggel volt a Doki néni, semmi különös. Nekem is fáj már a torkom:o:(

Délután Apa ment a Rékáért, jötek haza, majd őt boldogították.

Iskolába ötkor kezdődött a szülői. Szokásos felvonulás ki milyen szakkört tart, persze mennyiért, katolikus, ill református hittan.
Mi kell még, nekünk már semmi:) Minden bent van. Igaz hogy ennyi cucc:o Matek doboz, technika-rajz doboz:o:)
Kell még babzsák. Nem is tudom hol voltunk tavaly a Tündivel ahol láttam, ő meg mondta hogy vegyem meg. Tök jó. Nem kell kajtatni utána.
Aztán még mi mennyibe kerül / na ugye egy előző bejegyzésbe van hogy előre nem látható kiadás szeptemberbe 5000, ez kevés rá./
Megjöttek az angol könyvek is. Összeállt az órarend is véglegesre, valamint Hajni néni lebetegedett.
Valamint feldobtam hogy ha már mi vesszük a szappant esetleg ebben a járványos időben használhatnának valami fertőtlenítő jellegűt.

Apa addig lent volt velük, aztán megvacsoráztatta majd megfürdette őket.
Fél kilenckor elaludtak:)

Nincsenek megjegyzések: