Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. augusztus 2., vasárnap

Kacatlanítás

Nekem megér egy külön postot:)2 gyerekszoba= 5 zsák. Igazából nem is tudom hogy jött össze, de ennyi. Szó nincs arról hogy játékokkal van tele. Mondjuk valamikor azok voltak, valamikor megvolt az összes alkatrészük.Rengeteg papír, mindenféle.Került belőle az előtérből is.
Persze maradt, rengeteg...:O
De sokkal átláthatóbb, Rékának edig sokkal több helye maradt. Végtére is mindjárt jön a suli.
Jövőhéttől indul a bölcsi és az ovi. Lassan bekéne szerezni az utolsó cuccokat is.
Ákomnak kedden már ovi befizetése lesz.Rájöttem hogy váltószandija sincs, így holnap a klumpát viszi, én pedig elindulok munka után venni neki. Sztem simán 26-os, este lemérem.
Két napja nem alszik ebéd után:@ Remélem most sikerül elaltatnom:o

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

De jó lenne ha Én is mehetnék suliba... bárhova :)
Puszi