Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. augusztus 5., szerda

Off újra.....

Lehet lapozni. Párkapcsolatról írnék. Szóval miért van az hogy a férfi mert dolgozik, és több pénzt ad haza, neki bármi természetes.
Hogy én dolgozom, elmegyek a gyerekekért, itthon még ötkor főzök, este mesélek, fürdetek, altatok. Ő pedig kilenckor betoppan. Mire a neheze letudva. És ez természetes.Ó persze ötfele ő is kiugrik a játszótérre vagy iyenek.De mégis. Az ő munkaidejükbe bizti belefér az újságolvasás a haverokkal dumálás, a spontán normál létezés. Míg én itthonról ötperc telefont nem tudok intézni.A munkahelyemen? Ott valóban nyugi van, de én nem tudok ott lazítani, mert kivagyok számolva hogy odaérjek a gyerekekért.Jó, elmenne ő is értük, mint ahogy el is ment jópárszor. De mindig úgy érzem pont a neheze marad rám. Pont az ötórai nyűglődés, pont a reggeli indulás, pont a véget nem érő altatás.
Ezekre neki remek megoldás lenne, ha én nem dolgoznék. Szerinte.Szerintem meg nagyon nem tenne jót.Elúszna a szabadság szigete.
Tehát a sztereotípiák még élnek. Sajnos. Tudom vannak kivételek.

3 megjegyzés:

Hanna írta...

Nekem az nem tenne jót ha dolgoznék:-)),,,de tényleg, én már abba belecsavarodnék, hogy hogyan oldjam meg, hogy ki hova mikor meddig stb,,,ááááá. Valamennyivel az is könnyebbség neked , hogy maszek vagy,,,gondolj bele egy rendes alkalmazotti munkahelyre,,,,totál nem tudnám megoldani. Amikor dolgoztam hétfőtől-szombatig fél 9-től este 6ig,,,fél hétre értem haza, utána főztem, takarítottam,,,és csak a vasárnapom volt szabad,,,,,az egyetlen pozítivuma az volt, hogy megfizettek rendesen.De akkor csak a Dani volt,,,most ezt nem tudnám csinálni. Reggel viszem őket,,,az egyiket vagy délben, vagy kettőkor hozom haza, a másikat 4kor. Egész nap bolyongok,,,este meg tanulok az Danival,,,,ez nekem nagyon fontos.Inkább lemondtam a pénzemről, nem nyaralok, de amig annnyira nem szorulok rá itthon maradok,,,ja és imádom is:)
Így igaz,,,mindenkinek másképp jobb,,,neked úgy ha dolgozol, nekem úgy ha nem:-)
Puszika

Mia és Maja írta...

Én a munkára pihenni járok...:$;)
Biztosan más lenne,ha nem sajátunk lenne,akkor a főnök biztosan nem engedné meg,hogy a munkahelyemen rendezzem el a privát dolgaimat,s.t.b..;)
Bevallom,hogy jól jön ez a 6-7 óra kikapcsolódás,igaz,haza már úgy rohanok,hogy végre láthassam már a kicsiket,de megőrülnék,ha egész nap itthon lennék.:s
Zsolti is hajlamos a "lazításra",csak én gyorsan "helyre rakom",hogy nem csak az enyémek a lányok!;)
Puszi!

Gabi írta...

Én sem maradtam főállású anyaságin.Kikapcsol a munka...
Gabi
Ui:Józsi akkor tudta meg,hogy milyen itthon 3 gyerekkel,mikor télen ő volt velük betegállományban...