Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. augusztus 17., hétfő

Majdnem hét év



Most jó lenne ha lenne kedvem előhalászni az első narancssárga csigás 19-es kisszandiját Rékának és ez mellé tenni. Az első komoly ünneplős cipőnk. Hogy a szandi és ez a cipő között eltelt hat és fél év hova tűnt el ilyen gyorsan azt nem tudom.
Hiszen mintha csak tegnap választottam volna azt a kisszandit. Annyira előttem van. Tudtam hogy tetszeni fog neki a csiga rajta. Tegnap pedig tudtam hogy tetszeni fog neki ez aa fekete cipő. Csak a közte eltelt idő....Az szaladt el nagyon gyorsan.


2 megjegyzés:

Loihi írta...

Csigásban nem volt? :-)
Nagyon szép cipő. Olyan felnőttes. Tényleg rohan az idő!

Melcsi/JázminVilmó írta...

Pedig jó lenne a kontraszt!:)
Nekünk nem telt még el ennyi idő, de az elmúlt napok nekem is hasonló nosztalgiázások, megdöbbenések jegyében teltek!
Puszi