Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. augusztus 24., hétfő

Ez+ Az

Hétvégén Dédinek volt névnapja. Ákom úgy megfejelte, hogy egy percet nem aludt, így aztán az este pokollá változott.
Tegnaptól nem mentek se oviba,de bölcsibe. Mentem a bölcsis cuccaiért, köszöntem Margó néninek, aki azzal fogadott hogy " Hát ti csillagom?" Mi már nem jövünk bölcsibe mondtam, és roppant rosszul éreztem magam. Mert ugye nagyon fog hiányozni. De úgy gondoltam 10 nap átállásra szükség van.De a búcsú bulira természetesen megyünk.
Beugrottam az oviba is. Úgy volt hogy hozzánk a legvégén jönnek családlátogatásra, mert ugye négy éve ismerjük egymást, de szóba került hogy Ákom még mindig ki akarja cserélni a felnőtteket. Ezt meghallván Piroska néni úgy döntött nem tűr halasztást az ügy, szerdán reggel itt kávéznak:)
Persze kávéztünk még kantinfőnök asszonnyal, alias konyhásnénivel, majd dolgozni mentem azzal a nyugalommal hogy most épp Emi haját tépik gyermekeim /sorry Emi:) /
Munka után megvettem Rékának a tankönyveket. Ritka flegma két nő árulta őket a suliba.Ahogy álltunk sorba, mint a munkatáborba a beosztás olyan volt.
Köszönés :nincs.
Nevet, osztályt mondod, ők erre semmit.
Ledobja a könyveket a másik mondja az összeget. Ennyi.

Jó hogy nem vittem Rékát. Csalódás lett volna neki.

Itthon miután Emi elment boltosat játszottunk, ilyenkor órákat árulok, van elég ugye. Ákomka jön, köszön, vásárol és marha boldog.
Aztán ugyan én nem akartam már szellőzni, mégis megfűztek hat fele hogy menjünk bicajozni ide a ház mögé. Ok. Főleg hogy Ákom végre élvezi a "sebességet". Neki is ment egy kisfiú mert muszáj versenyezni:@ Felborult Ákomka, pedig extra nehéz Hausere van:o.
Aztán megnyudodott, továb bringázott mjd feljöttünk a játékgombáért levinni és újra rátalálni, ha már Ákomkának ez az új hobbija. Biza a gombák. Valahogy rájuk talált pár hete és nincs megállás.De ugyanígy van a makkokkal, a levelekkel a csigákkal. Mi lesz még ha jön a gesztenye szezon?

Na szóval játszottunk, aztán nagy sírást hallottunk. Réka volt csoporttársa, ill leendő osztálytársa esett nagyot görkorival. Mivel a kezét nehezen mozgatta, evidens volt az ügyelet. / UUUTálom a görkorit betonon/
Mivel Anyuka nem vezet, elvittük őket.A János-kórház most is hatott rám mintha egy hatvan évvel ezelőtti díszlet városba lennék. Annyira le van pusztulva.
Leendő osztálytárs sínt kapott:( Kilencre értünk haza. Apa rendes volt, tudván a történteket, hozott randa, egészségtelem MC kaját. Ja! Amikor a kislány kijött Ákom teljesen elkeseredett hogy Neki is kössék fel a karját,, és különben is fáj a lába azt is nézze meg az orvos. A hisztit gyökerénél fojtotta el az élet, mert megjelent egy mentő autó ami beteget hozott. Jobbnak látták gyermekeim ha elindulnak a kocsi felé.:O

Hamar elaludtak:)

Utóiratok:
Ákomka szövegel:

" Kérem a biliklipáromat!"
" Anya! Ha én megfogom egy kislány cicjét, és ő megcsikiz nekünk lesz babánk!"
No comment!

3 megjegyzés:

kata írta...

Mindent tud!!! :)

Bogár és Gerti írta...

Hú anya ... keményen megkaptad ezt az utolsót... :P Bocsi, de mindent elfelejtettem tőle ;) :D :D hihi
Pusz

Gabi írta...

:)))Szkokán fiúk