Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. augusztus 22., szombat

Ottthon, édes otthon...

Csúszkázás:) Egész tegnapig vissza húztam őfelségét. Tegnapig!

Dolgozunk

Ákom bicózik, és végre ment egy egész nagy kört:) Mivel kontrás a bicó, sokszor megállt és valaki meglökte. Tegnap végig tekert!

Réka és kisbarátja kutyával:)


Jövőhéten már nem mennek se oviba, se bölcsibe.Kell ennyi idő szerintem az átállásra. Bár Ákom nagyon szereti a bölcsit.Ő még kérdőjeles. Pénteken lesz nagy buli a bölcsinél mint minden évben, és akkor lesz egy kis búcsúztató is.A bölcsi és a suli előtti placcon pedig sok Óvónéni, bábszínház tehát össznépi banzáj.
Réka várja a sulit, én gyűjtöm az uzsonna recepteket. Különös tekintettel arra hogy ugyanaz a cég viszi oda is a kaját aki az oviba.
Az induláson még van mit csiszolni, nem jó még a részidőnk. Szegény Ákom nem tudom mit fog hisztizni, mert a suli ugyanott van ahol a bölcsi. Az ovi viszont két sarokkal arrébb:O Na és ugye a Rékát kell előbb vinni.
Az évnyitó elsején lez fél kilenctől, addig Ákomka ott lesz, és megyünk utána "szokni" az ovit.
Nem is tudom a mi esetünkben mennyire lesz húzós a beszoktatás. Nem vagyok nagyon magabiztos.Remélem a megszokás, hiszen rengeteg volt az oviba, meg hogy mindenkit ismer hamar túlteszi magát a bölcsin.
Képt hétnél elvileg nem húzzák tovább a beszoktatást. Rékánál négy nap volt. Viszont októberben, amikor rájött hogy komoly a dolog, kezdődtek a hisztik, majd el kellett hozni ebéd után. Ez áprilisig tartott.
A suliba két hétig lehet felkísérni a Rékát. Szerintem ezt majd egyre redukálják. Kb ezt szűrtem ki a Tanító néni szavaiból.

Van ám más bánatom is. Ugyanis Ákom meglehetősen feszült bölcsi után. Szerintem az az ovinál is így lesz. Rékával is ez volt, és elég sokat "nyomoztam" hogy mitől van ez.Óvónők, gyermekorvos egyértelmű válasza volt, hogy mivel ott nagyon jól viselkedik, betartja a szabályokat ezért velem ereszti ki a gőzt. Vigasztaltak is: Milyen jó, és a sulinál ez milyen jó lesz.Ilyenkor mondtam az Óvónéninek: Akkor legyél vele te ovi után. Szóval oviba angyal volt, otthon kisördög. Innen látszik hogy minden rendben a gyerekkel, mert nem az oviba feszült. Na ezekre mondtam mindig hogy Köszi!
Szóval asszem ez most újra így lesz.

Nincsenek megjegyzések: