Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. július 31., péntek

33...és a többi

Köszi a köszöntést Nászasszony!:)Húúú ha írnom kéne hogy mi minden ugrik be így hogy betöltöttem a 33-at, gondban lennék.
De mivek csodák nincsenek, így ez a nap is hatkor kezdődött, aztán munkával folytatódott. Majd itthon vacsicsinálás, vízvezeték szerelő várás, kacatlanítás.
Eltünésünk oka
1. A nagy gépet szervizelte Tündi férja,
2. Elszállt az internet
3. Ákom rácsapott a laptopra, így Wincs csere:(

Szóval hosszú már a szünet. Persze van aki nem mondja, én egy kicsit elfáradtam.
Hétfőn kezd az ovi és a bölcsi. Mit tagadjam, várom már.

Olaszország: Szép volt, jó volt. Az út hosszú volt, a gyerekek jól bírták. Éjszaka mentünk így aludtak.Gyyakorlatilag este kilenckor indultunk, és reggel kilenckor már a tengerparton homokoztunk. Sajna több kép nincs, próbálják menteni a laptopből.
Voltunk Velencében, szép volt.Ákom ugyanolyan tartózkodó volt a tengerrel mint Rodoszon. Réka pedig pont úgy vetette bele magát:)Nekem tetszett nagyon hogy homokos.
Kétszer voltunk az ottani vizivárosba, nagyon bejött a gyerekeknek. Nekünk is.
Hazaút ugyanúgy este, bár hamarabb indultunk, így hamarabb értünk. Kész lett az étkező is addig, jó lett nagyon.

Aztán ismét dolgozós, Emis napok jöttek.

Tegnap pedig...na nehogy'má Balaton nélkül múljon el a nyár, lementünk Csopakra:)
..és az én tengertől félő, fiam úgy rongyolt be a Balcsiba hogy öröm volt nézni:) Teljesen elemébe érezte magát. Szerintem emlékezett is Csopakra azért, vagy nem tudom.Mindenesetre kifáradtak rendesen. Mi is!

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Jobbulást a gépeteknek!:s
Szuper nyaralásotok volt,majd,ha megmenekülnek a képek,azért pótolj!
Hmm...mi is vártuk az ovikezdést...;):)
Szkokán fiúk

JuditAu írta...

Boooldog szülinapot!!!!

kata írta...

Boldog szülinapot!
Nagyon jó kis nyaralásotok lehetett!
Örülök.
Remélem a géppark is rendbe jön a képekkel.
Pussz: kata

Bogár és Gerti írta...

Az iwiw-en már írtunk, de biza Istenke étessen :D
Puszi