Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. július 9., csütörtök

Titkaim....

Kata kíváncsi, így írok párat:)

1. Hipohondria. Na az nagyon van,és ebben nagy segítségemre van az internet. ja és két- három orvos, akiket éjjel is lefáraszthatok a nyűgeimmel. Vagy vasárnap délelőtt.
Mostanában sajnos nincs annyira időm rá:)Így valszeg nem tart sokéig.

2. Annak idején 9-10 éve keményen megküzdöttem a pánikbetegséggel. Persze mint mindig, nyertem.

3. Vágyam a telekre egy görög stílusú ház. Napkollektorral, szélturbinával.Fehérre kék ablakokkal.:)

4. Kevés barátnőm van, de ez az én döntésem volt. Nekem jó így. Mindenben a minőségre megyek nem a mennyiségre:)

5. Amikor félhatkor kelünk, és fél hétre már 10-szer összevesznek, bevallom lobogó hajjal futnék innen.

6. Március 18.-án hívtam fel Apukámat, névnapja volt. Azóta nem hívott vissza. Bevallom így négy hónap elteltével kicsit bánt a dolog.

7. Az üzletemet imádom. Kihúzott a pánikbetegségből, a párommal való mélypontokból,a gyesbetegségből. Nálam a legjobb terápia a meló.

Nincsenek megjegyzések: