Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. július 22., szerda

Dràga Mami!

Jelentem jòl vagyunk. Nemrèg jottunk meg Velencèbol:) Kicsit eltèvedtunk, de sebaj!
Anya ès Apa kèpzeld nem vettek meg nekem ott egy òràt. A boltra valami Gucci volt irva, lehet hogy ez volt a bajuk?
Sebaj a Szent Màrk tèri kàvèt kèrdezed amire ugy be volt zsongva Anya? Persze hogy nem hagytam!!!!Rèka jò volt. Aztàn kicsit eltèvedtunk:) Majd mesèljuk.
Nem, ma mèg nem zàrtam be magam egy ètterembe. Majd este.
de az is hogy volt? Hàt ki volt irva hogy private, de nekem be kellett oda mennem. A kulcs meg benne volt, igy bezàrtam. Aztàn doromboltem, de mivel senki nem figyelt ezèrt kinyitottam. Rogton osszefutottam Anyàval:) Mondtam neki, hogy kejestelek a konnàba de nem voltàl ott!De nem ijedtem meg abszolut magabiztosan jottem ki:)
Most a szàlloda medencèjèbe pancsolunk Apàval. Kicsit ùgy làtom fàradnak màr az osok:O

Meg kinevetnek àm!
Pl: Kèrdezi Anya hogy: Megyunk Velencèbe? Erre èn: Megyunk Medencèbe!

Amugy ènekelgetek, dudoràszok, Rèkàval csatàzom:)Remèlem jol vagytok Sàjàval.

sok pussz

àkombàkom

4 megjegyzés:

Loihi írta...

:-)
Haha. Nem unatkoztok?

Mia és Maja írta...

Húúúú,nem mondom,szívesen elmentünk volna mi is Veletek..:o;))
Érezzétek nagyon jól magatokat!:)
Puszi!

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Nagyon jó nyaralást. Én Noémi majdnem egy éves voltam (hazaérkezésünk után egy héttel), amikor Olaszba mentünk autóval. Hááát utána úgy voltam vele, hogy ne is lássak autót, úgy megutáltam a hosszú utazást. Azóta kissé javult a helyzet és magamtól beülök a kocsiülésbe, amit akkoriban nem lehetett rám erőszakolni, viszont bekötni...ki van zárva!!! :s
Rméljük nektek jobb lesz, és jól érzitek magatokat. Habár amint olvasom nagyonis jól :d :d, anyáékat leszámítva ;)
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Bogár és Gerti írta...

Egy vacak guccit nem vesznek meg :O Anya az ilyen ;) :D
Érezzétek jól magatokat :)
Puszi