Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. július 4., szombat

Délelőtt

Ábelékkel elsétáltunk a a fotóboltba előhivatni a Rodoszi képeket. Beugrottam az itteni kis Ápiszba, és megláttam, megtetszett, eltetettem keddre RÉKA ELSŐ ISKOLATÁSKÁJÁT!
Nem akartam ciholni még a játszótérre.Nagyon jól néz ki, nagyon praktikus. Mondjuk nem gondoltam hogy ennyibe kerül, de szerintem bírni fogja a strapát jó pár évig. A hátánál nagyon jól meg van csinálva hogy ne nyomja a gyereket. Kedden fotózom:)
Kimentünk a játszira, és egy giga-sarazást csaptunk:) A két fiú és lány érdekesen nézett ki a végén. Sajna akkor már a memokártyám a fotósnál volt, pedig érdemes lett volna:)
Itthon zuhi, ebéd. Utána alvás. Most ébredezünk. Klassz délelőtt volt.

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Jók lettek a képek?
Puszi