Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. május 26., kedd

Holnap kórházba megyünk...

Sajna eljött ez a nap is, bármennyire kihagynánk a holnapit. Szerencse, hogy a vizsgák lefoglaltak, pénteken vége lett a gyakorlatnak,hétfőn az elméletnek, és igen jól időzítettünk,mert nem ezen agyaltam.Bár rendkívül feszült vagyok napok óta, gondolom a vegetatív idegrendszert nem lehet egy vizsgával lerendezni.
Ma megvolt az altatós vizsgálat, a labor jó lett így nincs akadálya. Bár tudom hogy kell ez a műtét,mégsem tudok megbarátkozni a gondolattal. Apával ma vettünk pár játékot és könyvet neki meglepinek. Rékának pedig egy sakkot, hétvégén megkapja.

Szóval holnap reggel nyolcra megyünk, valamikor délelőtt sorra kerülünk. Ennie egyáltalán nem lehet, inni hajnal fél hatig.Bennt kapun majd nyugtató kúpot, előre jeleztem,én is kérek.....:)
Elviekben ha nem hány, nem lázasodik be,és sikerül pisilnie akkor mégdélután hazajöhetünk. Úgy legyen!



2 megjegyzés:

Virág írta...

Ne aggódj, az ilyen picik hamar tú lvannak az ilyesmin. Juliskának nyáron vették ki a manduláját (ugye, ő egy nappal idősebb, mint Ákombákom, és én is nagyon féltem, mi lesz az én pici lányommal! .. Nos, 10kor tolták BE a műtőbe, fél 2kor elküldtek már a folyosóról is, hogy ne ott rohangáljon... :-) Fel a fejjel anya! Puszi! Juliska és Rozi

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Ma már voltunk felétek, hogy mi újság a holnapi nappal. Hát valóban jó lett volna megúszni ezt a műtétet, de ha már mégsem, akkor reméljük a legjobbakat! Nekünk, anyáknak az aggodalma, érzése másodlagos, a lényeg, hogy Ákom jól viselje, és azt is reméljük, hogy holnap már haza is mehettek! Az biztos, hogy nekem is elkelne egy nyugtató hasonló esetben. Bízom benne, hogy nálunk nem kerül erre sor, habár egy hete, a helyettes védőnő is említette, hogy az átlagosnál szűkebb...Kristófnál. Kíváncsian várjuk a fejleményeket. Szorítunk nagyon!!!!!
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó