Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. május 28., csütörtök

Ferdítés--harag nélkül

Érdekes, bárkivel ez volt, a szülők csak annyit mondtak:"Á, hamar megvan, nem gáz" itt hibázik a dolog. Egyszerűen nincs hamar meg, és igenis gáz. Ugyanakkor értem én hogy miért nincs kedvük kivesézni a dolgot.
Egyedül a Tündi beszélt anno hosszan Ábel kinlódásairól a csak felrántás után.

Persze a hibás én vagyok, kell nekem mindent elhinni....

Ákom egyébként jól van, reggel trükközött a pisivel rendesen, 10 ig visszatartotta. Az átkötözés a halála, mit tagadjam nekem is.

Lennénk most egy héttel öregebbek!

3 megjegyzés:

Melcsi/JázminVilmó írta...

Jajj, ezt szörnyű volt visszaolvasni is!!! Én is annyira félek Vilmó miatt, néha megnézem, egyelőre csak a pisiléshez elegendő a lyukacska, bár még nem piszkálom, de mostmár megkérdezem a dokit, hogy lassan mi legyen, kezdjem-e húzgálni.., vagy várjunk nyugodtan. Ahány helyen olvasom, annyi dolgot tanácsolnak...:(
Bocs, a meghívót elfelejtettem a lulus-rubicomosra menjen újra?
Puszi

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

:( Sajnálattal olvassuk.
Ezek után már valóban abba reménykedünk, de nagyon, hogy nálunk nem kerül majd sor erre a beavatkozásra.
Puszi és csak jót kívánunk. Ildikó, Kristóf és Noémi

Bogár és Gerti írta...

Nem mondom, hogy puszi a bibire, de mielőbbi gyógyulást a kukinak :(
Puszi