Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. május 7., csütörtök

Betegség....

Ákomkáért kedden délután mehettem bölcsibe, magas láza volt:( Hál Istennek nem vészes, a héten túl leszünk rajta:)
A számítógép is összeesett pont most amikor annyira kell, így gyorsan vettem egy lapitopit. Szoknom kell még, de a jót könnyű megszokni. Köszönet Tündi férjének aki tegnap este órákon át telepítgette. Persze a Maminak is:)
Ákomot beirattam az oviba:)Bár ma az óvónőknek is leszögezte hogy ő bölcsis lesz:o:o
Réka tegnap tornázott, és kaptunk a mamitól jegyeket hétvégére a H.S.M re ( na mindenki fejtse meg:) )

3 megjegyzés:

Picc írta...

High School Musical? ;)

JuditAu írta...

Jobbulást a nagybölcsis Ákomnak! És jó szórakozást, akármi is legyen az a H.S.M. :)

Bogár és Gerti írta...

:) Réka tuti fogja élvezni a számomra leírhatatlan és kiejthetetlen nevű szuper csúcs izét. :) (van egy csajom, az csak ilyen H.S.M.es felsőben virít)

Ákomnak jobbulást! Az ovihoz meg csak megjön a kedve, előbb vagy utóbb ;)

Én nem szeretem a lapostokot. :S Főleg a "taccspadot" brrrrrr... de mindent meg lehet szokni ;) (csak ezeket a szóellenőröket nem: retaxima... s ez még egész eccerű :-P Kapcsold ki lééééégyszíííííves!!!)

Puszi