Ójatiktak

Ójatiktak
Kedvencem

2009. június 14., vasárnap

Szombat

Szombat délelőtt Tündiékkel nekivágtunk az idei első gyereksziges napnak:) Kb 10 től délután fél hatig voltunk. A gyerekek jól érezték magukat, teljesen lefáradtak. Amikor Ákomnál és Ábelnál eljött a holtpont, gondoltuk lepihentetjük őket egy kicsit.
Amint ledőlt volna Ákom, meglátta a bölcsis Petrát:) Na innentől nem volt holtpont, villámgyorsan magához tért, szegény Ábelt faképnél hagyta, és spurizott Petrával.
Két órát csak együtt játszottak.Felelevenítették a bölcsis dolgokat, pl nagyon csúnyákat kiabáltak a trambulinról, na akkor azért be lett ígérva a hazaindulás. Akkárhogy is sakkoztam agyban előre hogy hogy fogunk elindulni, fél hatkor Ákom már olyan volt mint a szédült légy. Így megkaptam Petra mellől és indultunk. Volt
ám kiabálás. Hamar abbahagyta, viszont cipelhettem az autóig.

Itthon fél hétkor lefürödve, vacsizva már horkoltak. Én éppen bekuporodtam a kanapé sarkába a csokimmal, az új Csernus könyvvel, amikor is hívott Apa, hogy végzett, menjünk vacsizni.telefon Anyumnak, megáldottam azt az öt perc békét, majd kajáltunk egy jót, és a telekről néztük ahogy besötétedik és világít alattunk a világ.Szép volt!


Mindent megkell nézni:)


Tetszett nekik:)


:)


Almaszedők.)



Kincskeresők


Idill:)


Itt csak az lett volna a feldat hogy három ábra stimmeljen.Ákom megfejelte, kijött neki az összes! Jövőre viszem kaszinóba az tuti!:):):)


Pöttyöséknél, idáig soha nem álltuk végig, most kívételesen. Másfél óra volt:O


3 megjegyzés:

Noémi, Kristóf és Ildikó írta...

Csodás lehetett :) És kaszinóba mész jövőre ;) :d, nem semmi :)
Puszi Noémi, Kristóf és Ildikó

Gabi írta...

Nahát,mi is ott voltunk...:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Ezeket a csavargásokat irigyeljük tőletek... :) Ebben nyer Pest a vidékkel szemben :) , de csak ebben :)
Puszi